سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی گیلان خبر داد:

بهره‌مندی کارفرمایان بدهکار جرایم بیمه‌ای از ۱۰۰ درصد بخشودگی!

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی گیلان از تصویب و ابلاغ طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خبر داد و گفت: کارفرمایان بدهکار با تقسیط ۱۲ ماهه‌ بدهی خود از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی کارفرمایان بدهکار جرایم بیمه‌ای از ۱۰۰ درصد بخشودگی!

به گزارش هشت‌دی، کیوان مرتضوی با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال، مبنی بر مهار تورم و رشد تولید و در راستای کمک به کارفرمایان بدهکار به تامین اجتماعی اظهار کرد: با تصویب هیأت وزیران و اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان بدهکار به تامین اجتماعی، بخشنامه اعمال مشوق‌های حمایتی اشتغال و تولید، صادر و ابلاغ شد.

وی در ادامه افزود: طبق بخشنامه صادره، کارفرمایان بدهکار می‌توانند از بخشودگی جرایم بیمه‌ای بهره‌مند شوند. همچنین براساس این بخشنامه، کارگاه‌های کوچک دارای تا ۵۰ نفر بیمه‌شده و کارگاه‌های متوسط دارای بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر بیمه‌شده، در عرصه‌های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی و شرکت‌های دانش‌بنیان تا پایان مرداد مهلت دارند از این مشوق‌ها برخوردار شوند.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی گیلان شرط برخورداری از این مشوق‌های حمایتی را حفظ سطح اشتغال کارگاه‌های تولیدی به نسبت اسفند ۱۴۰۱ عنوان و تصریح کرد: کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری در فهرست کارفرمایی، درخواست خود را ثبت کرده و واحد‌های اجرایی این اداره کل هم موظف هستند با بررسی موارد، حداکثر تا ۱۰ روز، نظر کارشناسی خود را اعلام کنند.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: کارفرمایان بدهکار جرایم بیمه‌ای با تقسیط ۱۲ ماهه‌ی بدهی خود از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم بهره‌مند شده و درصورتی‌که بدهی خود را برای ۱۸ ماه، ۲۴ ماه و یا ۳۶ ماه تقسیط کنند، به ترتیب ٨۵ ، ٧۵ و یا ۵۰ درصد جرایم آن‌ها بخشیده خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه