جلوگیری از خروج غیرقانونی ۱۳ تن مرغ زنده از گیلان

به گفته مقامات انتظامی استان گیلان، مجموعاً ۹ دستگاه خودروی نیسان و کامیونت حامل بیش از ۱۳ تن مرغ زنده بدون مجوز حمل و بهداشت در شهرستان‌های رودبار و چابکسر توقیف شدند.

جلوگیری از خروج غیرقانونی ۱۳ تن مرغ زنده از گیلان

به گزارش هشت‌دی به گفته مقامات انتظامی استان گیلان، مجموعاً ۹ دستگاه خودروی نیسان و کامیونت حامل بیش از ۱۳ تن مرغ زنده بدون مجوز حمل و بهداشت در شهرستان‌های رودبار و چابکسر توقیف شدند.

سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان در این رابطه از کشف بیش از ۱۱ تن مرغ بدون مجوز حمل و بهداشت در شهرستان رودبار خبر داد.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرائم، گفت: کنترل محور‌های مواصلاتی استان به‌منظور مقابله با ورود و خروج کالای بدون مجوز و قاچاق به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: مأموران یگان امداد رودبار حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۸ دستگاه خودروی نیسان و کامیونت در حال حرکت از مسیر شمال به جنوب، مشکوک شدند و برای بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

به گفته ملکی، ۶ هزار و ۵۵۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی بیش از ۱۱ تن در بازرسی از این خودروها کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی، رانندگان خودرو‌های موردنظر به همراه طیور کشف‌شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند.

کشف بیش از ۲ تن مرغ بدون مجوز حمل و بهداشت در چابکسر

سید جلال‌الدین جوانمردی فرمانده انتظامی رودسر نیز از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل ۲ تن و ۷۱۰ کیلوگرم مرغ بدون مجوز حمل و بهداشت در بخش چابکسر خبر داد.

وی افزود: مأموران ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیونت در حال تردد در محور خروجی استان مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی رودسر، در بازرسی از این خودرو، هزار و ۸۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی ۲ تن و ۷۱۰ کیلوگرم کشف شد.

جوانمردی تصریح کرد: برابر هماهنگی قضایی، مرغ‌ها به‌منظور توزیع در بازار تحویل جهاد کشاورزی شد و راننده این خودرو با تشکیل پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه