رئیس هیئت نجات غریق و غواصی رشت:

طرح‌های سالم‌سازی دریا از نیمه خرداد بازگشایی می‌شود

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی رشت با بیان اینکه طرح‌های سالم‌سازی دریا از نیمه خرداد بازگشایی می‌شود گفت: ضرورت برنامه ریزی درست و مناسب برای رفاه و امنیت مردم در استفاده از دریا و سواحل این شهرستان از سوی دستگاه‌های متولی، بیش از پیش احساس می‌شود.

طرح‌های سالم‌سازی دریا از نیمه خرداد بازگشایی می‌شود

به گزارش هشت‌دی امیر مومنی، با بیان اینکه زمان بازگشایی طرح‌های سالم‌سازی دریا از نیمه خرداد آغاز می‌شود، گفت: منجیان غریق در ۶۰ نقطه خطرآفرین ساحلی این شهرستان مستقر خواهند شد.

وی افزود: ضرورت برنامه ریزی درست و مناسب برای رفاه و امنیت مردم در استفاده از دریا و سواحل شهرستان رشت از سوی دستگاه‌های متولی، بیش از پیش احساس می‌شود.

رئیس هیئت نجات غریق رشت افزود: طبق دستور فرماندار رشت، برنامه‌ریزی‌ها برای ساماندهی و استفاده از ساحل ۲۲ کیلومتری ۱۰ روستای ساحلی شهرستان، باید بر اساس نگاه بلندمدت به مسائل و پرهیز از اقدامات متأثر از زمان اندک باقی مانده تا فصل گرم سال، تصمیم‌گیری و اجرا شود.

به گفته مومنی، از ماه‌ها قبل تمهیدات لازم برای بازگشایی طرح‌های سالم‌سازی همچون برگزاری دوره‌های آموزشی و نحوه استقرار منجیان غریق، پوشش مناطق خطرآفرین انجام شده و برنامه ریزی برای رعایت موازین شرعی و قانونی، ارتقاء سطح آرامش و امنیت خانواده‌ها و همچنین ارائه برنامه‌های فرهنگی متنوع در حال انجام است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه