سرمربی تیم فوتبال ملوان:

ملوان سال بسیار سختی را پشت‌سر گذاشت

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه در دیدار برابر مس کرمان تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از دست رفت گفت: لبته سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم چون همه تیم‌ها شرایط بسیار خوبی داشتند

ملوان سال بسیار سختی را پشت‌سر گذاشت

به گزارش هشت‌دی مازیار زارع  در پایان دیدار تیمش مقابل مس کرمان اظهار کرد: موقعیت تیم حریف بسیار محدود بود اما ما در هر ۲ نیمه موقعیت‌های گلزنی بسیار خوبی داشتیم.

وی عنوان کرد: بازیکنان ملوان در این دیدار تمام تلاش خود را انجام دادند و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های به دست آمده سود ببریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان افزود: در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و در نیمه دوم نیز همین‌گونه بود و فرصتهای گلزنی بسیاری داشتیم اما در نهایت به نتیجه مساوی دست یافتیم در حالی که مستحق پیروزی بودیم.

زارع اضافه کرد: متاسفانه در یک بازی یکطرفه به نتیجه مساوی رسیدیم اما به هر حال با این تساوی نیز سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کردیم.

وی خاطرنشان کرد: البته سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم چون همه تیمها شرایط بسیار خوبی داشتند و رقابت نیز سخت و دشوار است و باید برای رقابت با تیمهای دیگر همه شرایط مهیا باشد.

تیمهای ملوان و مس کرمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور عصر جمعه در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این باز با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه