رئیس اتاق بازرگانی گیلان:

گمرک آستارا کشش لازم برای انتقال حجم بالای کالا و محصولات کشاورزی را ندارد

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با بیان اینکه گمرگ آستارا کشش لازم برای انتقال این حجم کالا و محصولات کشاورزی را ندارد، گفت: متأسفانه مدت طولانی معطلی در کمرگ آستارا موجب وارد شدن خسارت‌هایی به محصولات کشاورزی و مردم می‌شود که دولت باید حل این مشکلات اقداماتی داشته باشد.

گمرک آستارا کشش لازم برای انتقال حجم بالای کالا و محصولات کشاورزی را ندارد

قاسم رضائیان رئیس اتاق بازرگانی گیلان در حاشیه برگزاری جشن ملی شکوفه‌های کیوی در پارک ساحلی چوبر شهرستان تالش با انتقاد از بی‌توجهی به حوزه کشاورزی، اظهار کرد: با توجه به اینکه کیوی در داخل کشور مصرف قابل توجهی ندارد، باید حتماً برای صادرات برنامه‌ریزی شود.

وی در گفتگو با فارس با بیان اینکه تولید و صادرات در کشور با دلار بیش از ۵۰ هزار تومان انجام می‌شود، اما برگشت ارز باید با نرخ ارز دولتی تسویه حساب شود، گفت: این شکل تسویه با هیچ معادله‌ای همخوانی ندارد و دولت باید در راستای شعار سال این معضل را حل کند.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با بیان اینکه گمرگ آستارا کشش لازم برای انتقال این حجم کالا و محصولات کشاورزی را ندارد و ماشین‌های حمل این محصولات باید مدت زیادی در گمرگ بمانند، گفت: متأسفانه مدت طولانی معطلی در کمرگ آستارا موجب وارد شدن خسارت‌هایی به محصولات کشاورزی و مردم می‌شود که دولت باید حل این مشکلات اقداماتی داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه