رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور:

گیلان در بخش کونگ‌فو بانوان قهرمان‌آفرین شود

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور گفت: گیلان همانند گذشته در بخش بانوان قهرمان ندارد از این رو باید کنگ‌فو استان تلاش بیشتری را در این بخش انجام دهد تا بانوان نیز همپای مردان برای کونگ‌فو گیلان افتخارآفرینی کنند.

گیلان در بخش کونگ‌فو بانوان قهرمان‌آفرین شود

به گزارش هشت‌دی، رضا حیدری امروز در جریان انتخابات هیأت رئیسه کنگ‌فو در گیلان اظهار کرد: خوشبختانه گیلان از دیرباز یکی از قطب‌های برتر این ورزش در کشور بوده و همچنان می‌‌باشد. این استان از دیرباز دارای مربیان، داوران، قهرمانان و پیشکسوتان بسیار ارزنده‌ای در رشته کونگ‌فو در کشور بوده که برای استمرار این امر باید اداره ورزش و جوانان گیلان و همچنین فدراسیون کونگ‌فو نگاه ویژه‌ای به این هیأت داشته باشد.

وی در ادامه افزود: البته باید دانش مربیان، داوران و ورزشکاران گیلان در رشته کونگ‌فو نیز به‌روزرسانی شود و با توجه به انتخاب رئیس جدید و با حمایت‌هایی که انجام می‌شود، انتظار است این استان در بخش بانوان نیز پرتلاش باشد. گیلان همانند گذشته در بخش بانوان قهرمان ندارد از این رو باید این هیأت تلاش بیشتری را در این بخش انجام دهد تا آنان نیز همپای مردان برای کونگ‌فو گیلان افتخارآفرینی کنند.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور همچنین به عملکرد رئیس قبلی این هیأت اشاره و تصریح کرد: طی چند سال اخیر و با هدایت خوب مجید مهروانی رئیس اسبق هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی گیلان، آرامش و همدلی بسیار خوبی در این هیأت شکل گرفت و امیدواریم که این شرایط ادامه یابد تا شاهد موفقیت‌های بیشتر این هیأت باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه