مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

دشمن با تغییر سبک زندگی، نوع نگرش ما را تغییر داده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید به سبک زندگی دینی و پایبندی به ازدواج، گفت: دشمن با تغییر سبک زندگی، نوع نگرش ما را تغییر داده است.

دشمن با تغییر سبک زندگی، نوع نگرش ما را تغییر داده است

به گزارش هشت‌دی حجت الاسلام احسان‌الله محمدی امروز در همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج شهرستان آستانه اشرفیه ضمن گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم به تلاش های شبانه روزی برای جلوگیری از توطئه های دشمن اشاره و بیان کرد افزود: دشمن چادر، قرآن، نماز، دین، بسیج، انقلاب و… را دشمن می داند و برای مقابله با همه اینها دست به توطئه های فراوان می زند.

وی با اشاره به اعتقاد و باور شهید مطهری که، انسان خواهان سعادت و کمال، راهی جز در مسیر مقدس اسلام و عمل کردن به دستورات آسمانی ندارد، تصریح کرد: خدا، اسلام و قرآن، سعادت دین و آخرت را در عمل به دستورات بیان کرده است و دشمن این را فهمیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اضافه کرد: استاد شهید مطهری در عمل به دستورات الهی به منظور رسیدن به سعادت تمام عمر شریف خود را صرف اسلام شناسی و اجتهاد کرد.

 محمدی افزود: شهید مطهری تجربه از دیروز، استفاده از امروز و امید به فردا را سه نشانه خوشبختی می دانست در حالی که امروز، زندگی افراد در حسرت دیروز، اتلاف امروز و ترس از فردا قرار داده شده است.

وی به دغدغه‌های شهید مطهری در حوزه سبک زندگی نیز اشاره و اظهار کرد: دشمن با تغییر سبک زندگی، نوع نگرش ما را تغییر داده است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: بسیاری از افراد که حاضر به بازی در زمین دشمن شده اند با دریافت هزینه این کار را کرده اند و این خود مصداق تغییر سبک زندگی است.

وی با تاکید به سبک زندگی دینی و پایبندی به ازدواج تصریح کرد: قرآن کریم ازدواج را امر مقدّسی می‌داند و آن را با معیارهای تقوا، عقل، اخلاق نیک و همتایی در انتخاب همسر تشویق می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه