پشت‌پرده حذف علی کریمی از سیرک براندازی!

سفر رضا ربع پهلوی به مناطق اشغالی و عدم تقسیم منابع جدید مالی اختصاص یافته از سوی موساد به براندازان اختلافات را علنی کرده است.

پشت‌پرده حذف علی کریمی از سیرک براندازی!

به گزارش هشت‌دی پس از حذف شدن حامد اسماعیلیون از سیرک براندازی درگیری میان سمپات‌های منافقین و سلطنت‌طلبان افزایش یافته است، اخبار حکایت از آن دارد که سطح اختلافات میان اپوزیسیون ورشکسته شدیدتر از آن چیزی است که در رسانه‌ها منتشر شده است.

در حالی‌که لیدرهای ضدانقلاب در اولین روز از سال جدید میلادی با انتشار یک توییت مشترک سعی کردند یک اتحاد مصنوعی میان خود ایجاد کنند، حالا عناصر اضداد به جان هم افتاده‌اند.

در آن زمان شبکه تروریستی ایران اینترنشنال سعی کرد با ضریب دادن به پیام مشترک این افراد ماجرای اختلافات آنها را لاپوشانی کند اما درگیری‌های خیابانی و سایبری میان ضد انقلاب در شهرهای اروپایی نشان داد که ایجاد ائتلاف میان عناصر متضاد امری محالی است و این گروهک‌ها از نظر ژنتیکی امکان تجمیع نداشته و هر نوع کنش در جهت هم‌گرایی باعث اضمحال آن‌ها خواهد شد.

گفته شده است که سفر رضا ربع پهلوی به مناطق اشغالی و عدم تقسیم منابع جدید مالی اختصاص یافته از سوی موساد به براندازان اختلافات را علنی کرده است.

اواخر سال گذشته رضا پهلوی که خود را بزرگ‌تر از سایر عناصر ضد انقلاب می‌دانست توسط یکی از نزدیکانش کمپین وکالت برای خودش را راه انداخت، این بازی تک نفره باعث شد تا حامد اسماعیلیون علی کریمی را از گروه توییتری همبستگی بیرون کند.

حذف این فوتبالیست یاغی که گرایشات سلطنت‌طلب دارد باعث شد تا رضا پهلوی نیز گلشیفته فراهانی را که سابقه خانوادگی مارکسیستی داشته از این گروه توییتری بیرون بیاندازد!

مهدی حاجتی از عناصر فرقه بهاییت و نزدیک به پهلوی در یک چندسری توییت افشاگرانه نوشته است که علی کریمی به دلیل حمایت از کمپین وکالت رضا پهلوی از این گروه اخراج شده و حامد اسماعیلیون او را بلاک کرده است.

پیش از این شهرام همایون روزنامه‌نگار سلطنت طلب با افشاگری علیه سران ضد انقلاب فاش ساخته است که از نظر حامد اسماعیلیون و مصی علی‌نژاد، دو تن از لیدرهای آشوب نخودی محسوب می‌شوند!

این فعال ضد انقلاب در یک نشست کلاب‌هاوسی عنوان کرده است که کریمی ارزش سیاسی برای ضد انقلاب ندارد.

در میانه اغتشاشات شبکه فحشا در برخی محلات علی کریمی از کشور متواری شده و اکانت‌های و صفحات متعلق به او در شبکه‌های اجتماعی تحت کنترل سازمان سیا درآمد، در آن زمان هدف از اتصال کریمی به آشوب‌ها استفاده از ظرفیت هولیگانی هواداران مسابقات ورزشی در اغتشاشات بود. کریمی مدتی بعد قیومت ادراکی خود را به رضا ربع پهلوی سپرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه