فرمانده انتظامی رودسر مطرح کرد:

شناسایی محل فروش سیگار قاچاق در کلاچای رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از کشف بیش از ۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در بخش کلاچای خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

شناسایی محل فروش سیگار قاچاق در کلاچای رودسر

به گزارش هشت‌دی، سید جلال‌الدین جوانمردی با اشاره به اینکه ورود بی‌رویه کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی، برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی به همراه دارد، اظهار کرد: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فروش سیگارهای قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی در بخش کلاچای، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پلیس با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس مغازه مورد نظر اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از کشف ۶ هزار و ۹۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از این مکان خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند. در این خصوص متهم ۵۰ ساله با تشکیل پرونده در اختیار اداره تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

جوانمردی در پایان با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از تمامی امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه