فرمانده انتظامی آستارا مطرح کرد:

توقیف محموله مرغ فاقد مجوز در سه‌راه قلعه آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از کشف بیش از ۳ تن مرغ فاقد مجوز حمل و بهداشت در بازرسی از خودروهای باری نیسان در این شهرستان خبر داد.

توقیف محموله مرغ فاقد مجوز در سه‌راه قلعه آستارا

به گزارش هشت‌دی، عبدالعلی شعبانی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان آستارا به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به ۳ دستگاه خودرو باری نیسان که از مسیر آستارا به اردبیل در حال تردد بودند، مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ فاقد مجوز حمل و بهداشت در بازرسی از این خودروها خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند. مرغ‌ها پس از هماهنگی قضائی با نظارت اداره دامپزشکی تحویل اتحادیه مرغ و گوشت شد.

شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه