تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد:

حملات موشکی به اسرائیل «تحت مدیریت سردار قاآنی» بود

حملات چندجانبه و ترکیبی به رژیم صهیونیستی که در واکنش به هتک حرمت مسجدالاقصی و همچنین چند روز پس از حمله این رژیم به مستشاران ایرانی حاضر در سوریه انجام شد همچنان یکی از مهم‌ترین مسائل مورد توجه رسانه‌های صهیونیستی است.

حملات موشکی به اسرائیل «تحت مدیریت سردار قاآنی» بود

به گزارش هشت‌دی این حملات که همزمان از غزه، جنوب لبنان و گروه‌های مقاومت سوریه، بلندی‌های جولان و دیگر مناطق اشغالی را با ده‌ها موشک مورد هدف قرار داد منجر به سردرگمی رژیم صهیونیستی شده است.

مقامات رژیم صهیونیستی برای کاستن از بار روانی شکست ناشی از این عملیات مشترک تلاش دارند تا آن را منحصر به گروه‌های مقاومت فلسطینی و بخصوص حماس کنند و از نقش دیگر گروه‌ها و کشورها در این خصوص سخن نگویند.

اما رسانه‌های غربی و همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی انگشت اتهام را به سمت ایران گرفته‌اند و گزارشات دستگاه‌های امنیتی اسرائیل که تلاش دارند وحدت فرافلسطینی میادین مقاومت و ابتکار عمل آنها را نادیده بگیرند به چالش کشیده‌اند. در همین رابطه، روز دوشنبه وال استریت ژورنال مدعی شد اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس هفته گذشته در لبنان حضور داشته و با رهبران حماس، حزب‌الله و جهاد اسلامی فلسطین در سفارت ایران در بیروت دیدار کرده است. به گفته وال استریت ژورنال این دیدار تقریباً همان زمانی که شبه‌نظامیان در جنوب لبنان موشک‌هایی را به سوی اسرائیل شلیک کردند انجام شده است.

شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز چند روز قبل طی گزارشی به کارنامه فرمانده جدید سپاه قدس در سه سال گذشته پرداخت و اعتراف کرد در سه سال اخیر اسماعیل قاآنی موفق شده به آرامی پا جای پای سردار سلیمانی بگذارد و با هماهنگی با جهاد اسلامی و حماس یک جبهه گسترده علیه اسرائیل ایجاد کند. این رسانه صهیونیستی گفته بود تشکیل این جبهه وسیع ضداسرائیلی جزئی از رسالت ژنرال سلیمانی بوده است که سردار قاآنی آن را با تبلیغات کم و بی‌سروصدا، اما با همان روش و عزم و اراده انجام داده است.

اکنون شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز ادعاهای وال استریت ژورنال را تکرار و تلویحاً تأیید کرده و انگشت اتهام خود را به سمت سردار قاآنی گرفته است. کارشناس این شبکه همچنین به راهپیمایی ضدصهیونیستی روز قدس اشاره کرد و خبر از حملات سایبری به زیرساخت‌های این رژیم همزمان با این روز داده است. احتمالاً اشاره این شبکه اسرائیلی به گروه هکری اندونزیایی موسوم به VulzSecTeam، باشد که اعلام کرده وزارتخانه‌های آموزش، بهداشت و خارجه رژیم صهیونیستی و همچنین پلیس این رژیم و شرکت‌های اتوبوس و قطار را در روزهای اخیر هک کرده است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی چند روز قبل هم فاش کرده بودند که همزمان با روز جهانی قدس در یک حمله سایبری دو روزه حدود ۶۰ سایت متعلق به این رژیم آسیب دیدند و آن را بزرگ‌ترین حمله طی سال‌های اخیر معرفی کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه