انگیزه‌های خاص یک پرسپولیسی برای دربی

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم پرسپولیس انگیزه‌های زیادی مقابل تیم سابقش دارد.

انگیزه‌های خاص یک پرسپولیسی برای دربی

به گزارش هشت‌دی شیخ دیاباته که سابقه آقای گلی با پیراهن استقلال را در کارنامه دارد، در یک انتقال جنجالی در تابستان گذشته به پرسپولیس پیوست تا جدیدترین یاغی فوتبال ایران لقب بگیرد. شیخ برای تقویت خط حمله پرسپولیس خریداری شد ولی در اکثر بازی‌ها مصدوم بود و نتوانست به تیمش کمک کند. مصدومیت‌های سریالی صدای هواداران پرسپولیس را درآورد و خیلی‌ها می‌گویند که در پایان فصل شاهد جدایی دیاباته از پرسپولیس خواهیم بود.

دیاباته در بازی‌هایی که برای پرسپولیس به میدان رفت، ۳ گل به ثمر رساند که آمار خوبی به حساب می‌آید. او حتی در بازی دوستانه دیروز مقابل سایپا هم گل‌زنی کرد تا نشان دهد آماده دربی حساس پیش رو است. شیخ برای بازی با تیم سابقش انگیزه‌های زیادی دارد و شاید همین موضوع باعث شود تا فرصت بازی کردن در دربی را به دست بیاورد. هرچند احتمال فیکس بازی کردن این بازیکن بسیار ضعیف است.

شیخ بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داد و دوست دارد هرطور شده در بازی برگشت مقابل تیم سابقش به میدان برود. هواداران استقلال رفتار خوبی با او موقع جدایی از جمع آبی‌ها و همچنین بعد از پیوستن به پرسپولیس نداشتند و این موضوع هم یکی دیگر از انگیزه‌های دیاباته برای دربی است. هرچند ترافیک زیاد در خط حمله پرسپولیس باعث شده تا شانس بازی کردن شیخ در دربی کم شود.

با این حال دیاباته امیدوار است برای دقایقی هم شده فرصت بازی مقابل استقلال را به دست بیاورد تا بتواند خودی نشان دهد و جبران دیدارهایی که به دلیل مصدومیت از دست داد را بکند. حال باید دید یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای این بازیکن در روز بازی مقابل استقلال خواهد داشت و آیا فرصت بازی در دربی با پیراهن پرسپولیس نصیب دیاباته خواهد شد یا خیر.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه