اگر عمر طولانی می‌خواهید آب بنوشید

بسیاری از مردم نمی دانند که نوشیدن آب بسیاری از بیماری ها را از بدن دور نگه می دارد.

اگر عمر طولانی می‌خواهید آب بنوشید

به گزارش هشت‌دی  نوشیدن آب نیاز به پزشک را به حداقل می‌رساند ، بسیاری از مردم نمی‌دانند نوشیدن آب بسیاری از بیماری‌ها را دورنگه می‌دارد. مردم ژاپن را در نظر بگیرید دانش برجسته آن‌ها در رابطه با آب‌درمانی ، متخصصان بهداشت را در سراسر قاره‌ها به حیرت انداخته است. بسیاری از مردم ژاپن بیش از صدسال زندگی می‌کنند؛ درواقع بیش از ۵۰،۰۰۰ فرد صدساله در ژاپن زندگی می‌کنند چون بعد از بیدار شدن نوشیدن ۲ لیوان آب را تمرین می‌کنند نوشیدن آب در زمان درست تأثیر آن روی بدن انسان را به حداکثر می‌رساند ؛ نکته مهم این است که آبی که ناشتا می‌نوشید به‌هیچ‌عنوان نباید آب سرد باشد و بهترین دمای آب در این زمان ولرم است.

چه زمانی نباید آب بنوشید؟

قبل از آب خوردن مسواک نزنید ،باید قبل از مسواک زدن ۱۶۰ میلی‌لیتر آب بنوشید به‌این‌ترتیب، آبی که می‌خورید آلوده نخواهد شد.نوشیدن آب در وقت خواب و بعد از خواب توصیه نمی‌شود و ممنوع است.بعد از صبحانه تا ۲ ساعت آب نخورید.

نوشیدن آب بعد از خوردن برخی میوه‌جات اصلاً توصیه نمی‌شود ، در پاسخ به اینکه بعد از کدام میوه‌ها نباید آب بخوریم باید گفت بعد از خوردن میوه‌های تر مثل هندوانه و مرکبات مصرف آب سبب ضعف می‌شود زیرا مصرف آب موجب فساد هضم در معده می‌شود ؛ همچنین بعد از خوردن زردآلو نیز مصرف آب مضر است.

دستورالعمل نوشیدن آب

قبل از خواب یک لیوان آب بنوشید. این کار به جلوگیری از سکته و حملات قلبی کمک می‌کند.می‌توانید آب را با لیموترش مخلوط کنید. نوشیدن آب گرم با لیموترش می‌تواند بدن را به‌آرامی از رختخواب بیرون آورد .

بعد از بیداری از خواب ۲  لیوان آب بنوشید.اگر به‌درستی آب بخورید، احساس گرسنگی نمی‌کنید. بنابراین، آبدار ماندن برای سلامت کلی بدن ضروری است. نوشیدن یک لیوان آب برای شروع روز خوب است ،

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه