رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع‌مقدس:

خط‌مقدم مبارزه با استکبار در فلسطین‌اشغالی بنا نهاده شد

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع‌مقدس با بیان اینکه خط‌مقدم مبارزه با استکبار در فلسطین‌اشغالی بنا نهاده شد، گفت: رهبر‌ کبیر‌ انقلاب با نامگذاری آخرین‌ جمعه ماه‌ مبارک‌ رمضان، یک جنگ نرم تمام‌ عیار جهانی را علیه صهیونیسم راه‌اندازی کرد.

خط‌مقدم مبارزه با استکبار در فلسطین‌اشغالی بنا نهاده شد

به گزارش هشت دی، سردار عباس بایرامی در جمع مردم رودسرضمن‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه روز قدس روز وحدت مسلمین در برابر شقی‌ترین‌افراد دنیا است، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب‌اسلامی، فضای منطقه غرب آسیا وارد مرحله جدیدی از شرایط استراتژیک شد که در راستای منافع جبهه غرب در جهت کسب قدرت در به هم کوبیدن جهان‌اسلام همراه بود لذا این رژیم جلاد به‌وسیله دست پلید انگلیسی‌ها در بیانیه ۱۹۴۳ در این منطقه حساس ایجاد شد.

وی با بیان اینکه خط‌مقدم مبارزه با استکبار در فلسطین‌اشغالی بنا نهاده شد، گفت: فلسطین به عنوان پاره‌تن جهان‌اسلام به نفع رژیم‌صهیونیستی مصادره شد و قلب جهان‌اسلام در سیطره این قوم سرسخت قرار گرفت.

تغییر راهبرد رژیم‌ صهیونیستی در منطقه پس از پیروزی انقلاب‌ اسلامی

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع‌مقدس با اشاره به تغییر راهبرد رژیم‌ صهیونیستی در منطقه پس از پیروزی انقلاب‌ اسلامی تصریح کرد: رهبر‌ کبیر‌ انقلاب با نامگذاری آخرین‌ جمعه ماه‌ مبارک‌ رمضان، یک جنگ نرم تمام‌ عیار جهانی را علیه صهیونیسم راه‌اندازی کرد این در حالی است که با توجه به تحریم شدید رسانه‌ای حاکم بر آن زمان، امام توانست این ندا را به گوش ملت‌های آزاده جهان برساند.

سردار بایرامی ادامه داد: امام‌خمینی‌(ره) در اوج تحریم رسانه‌ای موفق عمل کرد و از تمامی قاره‌ها به ندای ملکوتی امام لبیک گفتند که نشان‌دهنده اوج کینه و بغض آزادی‌خواهان علیه این رژیم‌ غاصب است لذا ندای عدالت‌خواهی و حمایت از مظلوم به رهبری امام تا نابودی کامل این رژیم‌جعلی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در راستای اهداف متعالی امام خمینی (ره) بود که شهید نظری‌ها، علیزاده‌ها، یعقوبی‌ها به دنبال نابودی این رژیم‌ سفاک در این مسیر قدم برداشتند لذا شهدا، راهبرد عمیق اسلام‌گرایی را در راستای نابودی این رژیم می‌دانستند.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع‌مقدس به احیای‌اسلام در روز‌ قدس به تعبیر رهبر‌ کبیر‌ انقلاب اشاره کرد و گفت: تمامی فرمایشات امام برگرفته از کلام قرآن و معصومین (ع) بوده است.

سردار بایرامی بیان کرد: مدعی نیل تا فرات هم‌اکنون پشت دیوارهای بتنی ساخته دست خودش محبوس است لذا از زبان نخست‌وزیر رژیم‌ صهیونیستی می‌شنویم که گفت در همه‌جا صدای پایِ سربازان ایرانی را می‌شنود.

وی با اشاره به تحولات اخیر در درون سرزمین‌های غصب‌شده فلسطین، اظهار کرد: این اتفاقات از نشانه‌های فروپاشی این رژیم‌جعلی است که بر مبنای پیش‌بینی رهبر‌انقلاب در راستای نابودی رژیم است اما یادمان نرود که این دستاوردها، ارزان به دست نیامده است بلکه حاصل بیش از نیم‌قرن ایثار و جانفشانی مردم مظلوم فلسطین و حمایت‌های همه‌جانبه نظام‌ جمهوری‌ اسلامی است.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع‌مقدس، تصریح کرد: توطئه‌های همه‌جانبه دشمن بر علیه نظام در طول این ۴۴ سال نیز گواه بر این مسئله است و همچنین حوادث سال گذشته که به‌وسیله یک جنگ‌ترکیبی و تمام‌عیار درصدد زمین‌گیر‌کردن نظام بودند که خوشبختانه با شکست مواجه شدند.

سردار بایرامی با اشاره به دو اصل «امامت و ولایت» و «همراهی مردم» در راستای شکست دشمن در حوادث‌اخیر اذعان کرد: رهبری حکیمانه، عالمانه و مدبرانه معظم‌له سبب عبور نظام‌جمهوری‌اسلامی از این پیچ‌تاریخی حساس شد لذا شاهد ارباً اربا شدن جوان‌هایی بودیم که نه در حلب و سوریه بلکه در کف همین خیابان‌ها جان سپردند که محور اصلی تمامی این شهدا، امامت بود و لذا فرمایش رهبر‌ کبیر‌ انقلاب مبنی بر اینکه این مردم از مردم زمان حضرت رسول‌الله (ص) هم بهترند، با رصد کامل از افق و آینده کشور صورت گرفت.

وی ادامه داد: بنگاه‌های رسانه‌ای دشمن با برنامه‌ریزی کامل به دنبال سست‌کردن پایه‌های دینی به خصوص در مدارس و دانشگاه‌ها پیش رفت که عدم همراهی مردم به‌خصوص بانوان این مرز و بوم سبب ناکامی دشمنان شد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع‌مقدس خطاب به آحاد ملت خاطرنشان کرد: کشورمان در هیج دورانی به اندازه امروز قدرتمند نبوده است و رمز عبور از مشکلات در تحقق شعار سال است که در این راستا همه ما مسئول هستیم، این قدرت امروز به جایی رسیده که تمامی ملل به دنبال ایجاد تفاهم با نظام هستند و این هوشمندی می‌تواند زمین بازی را در نظام بین‌الملل عوض کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه