معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشت:

جهان شاهد فروپاشی رژیم اشغالگر قدس به برکت مجاهدت‌ شهید سلیمانی‌هاست

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدس آزاد خواهد شد و این باور و اعتقادی قطعی است، گفت: فروپاشی رژیم اشغالگر قدس به برکت مجاهدت‌ها ‌و شهادت مردان و بزرگانی همچون شهید سلیمانی در حال رقم خوردن است.

جهان شاهد فروپاشی رژیم اشغالگر قدس به برکت مجاهدت‌ شهید سلیمانی‌هاست

به گزارش هشت‌دی، سردار یدالله جوانی در راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت با اشاره به جنگ ترکیبی شناختی دشمنان به ویژه در سال‌های اخیر اظهار کرد: دشمن جنگ ترکیبی را راه انداخته تا در ذهن مردم به ویژه نسل جوان این شبهات را ایجاد کند که روز قدس چه ارتباطی به ما دارد چرا باید روزی به نام قدس داشته باشیم ‌و برای آن به خیابان‌ها بیاییم.

وی با بیان اینکه امروز ملت‌های مسمانان و فراتر از آنان مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی پاسخ‌شان را دادند، افزود: روز قدس، روز انجام وظیفه، تکلیف و نه گفتن به ظالمان و ستمگران و دفاع از مظلومان است.

معاون‌ سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند این مهم یک فضیلت است و ارزش ذاتی دارد، از این رو روز قدس روز دفاع از مظلوم بر اساس مبانی عقلانی، دینی، شرعی و عرفی است.

سردار جوانی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد: حضور مردمی معنا و مفهومی وسیع دارد لذا پاسخ کسانی که در جنگ ترکیبی شبهاتی چون اینکه روز قدس چه ارتباطی به ما دارد را با اندکی تامل پاسخ دادید.

وی با بیان اینکه سوال دیگر این است که این آمدن‌ها و شعار دادن‌ها نتیجه‌ای خواهد داد، گفت: کسانی که با یک نگاه کلان به مسائل انقلاب اسلامی و تحولات جهان بنگرند به خوبی شهادت می‌دهند که ما در چه مسیری در حرکت هستیم. انقلاب اسلامی با تفکر دینی به شهادت پژوهشگران، صاحبان اندیشه و صاحب‌نظران منصف عالم، مسیر تاریخ و زندگی بشر را به نفع مستضعفین و موحدین به ضرر ظالمان و ستمگران تغییر داد. این یک واقعیت قطعی و مسلم است که امام راحل ما و ملت تاریخ ساز ایران اسلامی مسیر تاریخی و زندگی بشر را تغییر داد در این میان یکی از نکات مهم موضوع دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره) به صراحت فرموده بودند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، گفت: اینک باید درباره چرایی اینکه امام راحل چنین راهبردی را بیان کردند رسانه‌ها، علما، اندیشمندان و اساتید دانشگاه باید در راستای جهاد تبیین در این حوزه و تشریح آن همت کنند چرا که دشمنان به دنبال روایت‌های غلط هستند.

سکوت در برابر ظلم برای ملت ما پذیرفتنی نیست/ جهان شاهد فروپاشی رژیم اشغالگر قدس به برکت مجاهدت‌ شهید سلیمانی‌هاست

سردار جوانی بیان کرد: تا قبل از جنگ جهانی دوم کشوری به نام اسرائیل وجود خارجی نداشت، فلسطین، قدس و مسجد الاقصی و بخشی از جهان اسلام در راستای توطئه‌های جهانی غصب می‌شود، مسلمانان در راستای حقوق خود اعتراض می‌کنند، سرکوب، قتل عام و در نهایت مردم این سرزمین آواره و از سرزمین‌هایشان رانده می‌شوند.

وی عنوان کرد: امام راحل بعد از انقلاب روزی را نام روز قدس اعلام کردند و با این حرکت جمهوری اسلامی و ملت ایران آماج دشمن قرار گرفت، سازش‌کاران راه دیگری را در پیش گرفتند اما جمهوری اسلامی در مسیر مقاومت ایستادگی کرد. در این سال‌ها صاحبان قدرت از سازمان‌های بین‌الملل با سوء‌استفاده از این جایگاه‌ها، حامیان مقاومت از جمله جمهوری اسلامی و نهادهای حامی مقاومت از جمله سپاه پاسداران را با نگاه خود تروریست معرفی کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جهانیان بدانند اگر دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالمان تروریست است ما این را می‌پذیریم. شما ظلم و ستم می‌کنید کشورها را اشغال و ملت‌ها را چپاول می‌کنید اما سکوت در برابر این ظلم برای ملت ما پذیرفتنی نیست.

این مقام مسئول با بیان اینکه قدس آزاد خواهد شد و این باور و اعتقادی قطعی است ضمن اینکه این باور در صهیونیست‌ها شکل گرفته که روزها و سال‌های پایانی آنان فرا رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز خود صهیونیست‌ها و رهبران‌شان‌ با صراحت می‌گویند که قبل از ۸۰ سالگی دچار فروپاشی می‌شوند و نشانه‌های این مهم را می‌بینیم، فروپاشی رژیم اشغالگر قدس به برکت مجاهدت‌ها ‌و شهادت مردان و بزرگانی همچون شهید سلیمانی است که در حال رقم خوردن است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه