یک باشگاه ورزشی پلمب شد؛

برخورد اداره کل ورزش و جوانان گیلان با باشگاه‌های ورزشی متخلف در موضوع عفاف و حجاب

تشکیل تیم‌های بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستان‌ها با محوریت و مسئولیت رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های گیلان کلید خورد.

برخورد اداره کل ورزش و جوانان گیلان با باشگاه‌های ورزشی متخلف در موضوع عفاف و حجاب

به گزارش هشت‌دی، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این اداره کل در راستای عفاف و حجاب در اماکن ورزشی دولتی و باشگاه‌های خصوصی مکاتبات زیادی با هیات‌ها، ادارات شهرستان‌ها و باشگاه‌های ورزشی کرده است و از این رو در تمامی شهرستان‌ها ، با مسئولیت رئیس اداره ورزش و جوانان تیمی برای بازرسی از اماکن در بحث عفاف و حجاب تشکیل می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: در همین راستا یکی از باشگاه‌های ورزشی گیلان که اقدام به ورزش مختلط دختران و پسران کرده بود توسط دستگاه‌های نظارتی متولی پلمب شد.

اداره کل ورزش و جوانان گیلان در راستای اطلاع رسانی به هم‌استانی‌های عزیز بنرهای اطلاع رسانی رعایت عفاف و حجاب را در ورزشگاه‌های گیلان نصب کرده است و مسئولین تمامی اماکن دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کرده و به تمامی علاقمندان به ورزش، رعایت حجاب و عفاف را متذکر شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه