رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت:

سقوط ۸ اصله درخت در رشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از سقوط ۸ اصله درخت به علت وزش شدید باد در این شهر خبر داد و گفت:یک اصله درخت بر روی خودروی در حال حرکت سقوط و ۲ درخت دیگر بر روی مغازه و یک دختر هم بر روی یک بانک سقوط کرد.

سقوط ۸ اصله درخت در رشت

به گزارش هشت‌دی شهرام مومنی با بیان اینکه طی این مدت نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت برای هشت مورد اطفا حریق در علفزارها اعزام شدند اظهار کرد: با حضور به موقع نیروها آتش‌سوزی‌ها کامل اطفا شد و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به اعزام تیم های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در پی سقوط هشت اصله درخت در خیابان های مطهری، حاجی آباد و بلوار توحید رشت افزود: در این حوادث، یک اصله درخت بر روی خودروی در حال حرکت سقوط کرد که به سرنشینان آن آسیبی وارد نشد ضمن اینکه ۲ درخت بر روی مغازه و یک بانک سقوط کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه این حوادث خسارت جانی نداشت، بیان کرد: تعدادی از درختان در مسیر حاجی آباد رشت در وضعیت سقوط قرار داشتند که اقدامات لازم برای رفع خطر آنان انجام شد.

وی با اشاره به آماده باش ویژه نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی گیلان مبنی بر وزش باد گرم تا فردا “جمعه” در استان از مردم خواست تا احتیاط لازم انجام داده و از قرار دادن گلدان و اشیاء بر روی پنجره و تراس منازل هم خودداری کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه