رئیس اداره دامپزشکی رشت خبر داد:

پلمب ۶ واحد عرضه و نگهداری فرآورده‌ خام دامی در رشت

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رشت از محکومیت ۶ واحد صنفی عرضه فرآورده‌ خام دامی به پلمب به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی دامپزشکی خبر داد.

پلمب ۶ واحد عرضه و نگهداری فرآورده‌ خام دامی در رشت

به گزارش هشت‌دی مهدی بهروزی با بیان اینکه در راستای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ابتدای سال جاری تاکنون توسط بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره، ۶ واحد صنفی متخلف پلمب شدند، اظهار کرد: این واحدها شامل ۲ واحد رستوران،۲ واحد مرغ فروشی و ۲ واحد کارگاه شیرینی پزی جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اهمیت بهداشت فرآورده‌های خام دامی گفت: به دلیل به خطر افتادن سلامت جامعه، افراد متخلف به پلمب واحد صنفی توسط مقام قضایی محکوم و مراکز مذکور توسط کارشناسان شبکه و نیروی انتظامی پلمب شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رشت با یادآوری اهمیت گزارش‌های مردمی در کشف موارد غیرمجاز و نیز ارتقای سطح بهداشت عمومی، تصریح کرد: از کلیه شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده تخلفات در عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را از طریق شماره تماس گویای ۱۵۱۲ به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند تا برخورد مقتضی در این رابطه صورت گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه