فرمانده انتظامی شهرستان رودسر:

فلزیاب‌های قاچاق در چابکسر توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: ۲ دستگاه فلزیاب قاچاق و متعلقات آن به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بخش چابکسر کشف شد.

فلزیاب‌های قاچاق در چابکسر توقیف شد

به گزارش هشت‌دی، سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و چپاول‌گران میراث پیشینیان همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد و پلیس در مسیر اجرای قانون از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش چابکسر حین گشت‌زنی به حرکات راننده یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ در حال تردد مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ دستگاه فلزیاب قاچاق و متعلقات مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از معرفی متهم ۶۲ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی فلزیاب‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

جوانمردی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در حراست از میراث فرهنگی و مبارزه با قاچاق اشیاء عتیقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه