معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی:

جشنواره بادبادک‌ها در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: جشنواره بادبادک‌ها با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد و طی آن حدود ۲۰۰ بادبادک بصورت رایگان در اختیار کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این جشنواره قرار گرفت.

جشنواره بادبادک‌ها در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

به گزارش هشت‌دی؛ علی مطهری از برگزاری جشنواره بادبادک‌ها در منطقه آزاد انزلی خبر داد و اظهار کرد: در حاشیه این جشنواره رادیو محیطی منطقه آزاد آهنگ های شاد کودکانه برای شرکت کنندگان پخش کرد.

وی در ادامه از اجرای ۱۲ برنامه فرهنگی، مذهبی، نمایشگاهی در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر سازمان منطقه آزاد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر و گروه های مذهبی استان گیلان اقدام به برگزاری این برنامه ها کرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان کشوری و استانی با عنوان آیه های نور در مسجد ساحلی منطقه آزاد انزلی، برپایی غرفه های نمایشگاهی و فروشگاهی عرضه کتب مذهبی، دینی، ارائه محصولات فرهنگی به ویژه کالاها و محصولات حوزه عفاف و حجاب جهت غنا بخشی به دوره زمانی حضور گردشگران نوروزی در ایام ماه مبارک رمضان را برخی از برنامه های اجرا شده در این ایام عنوان کرد.

مطهری تصریح کرد: ایستگاه زیست عفیفانه با محوریت عفاف و حجاب برای فرهنگ سازی رعایت شاخص‌های حجاب برای مردان و زنان نیز به‌منظورحرمت نهادن به هنجارهای فرهنگی-اجتماعی در فاز تجارت و گردشگری منطقه انجام شد.

وی دیگر برنامه های مناسبتی ماه مبارک رمضان این سازمان را برپایی موکب افطار با همکاری گروه های فرهنگی جهت اشاعه فرهنگ روزه داری و افطار ساده به مسافرین نوروز ۱۴۰۲، برگزاری برنامه های آئینی و نمایش سنتی متناسب با نوروز و ماه رمضان، پخش برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه رمضان در رادیو محیطی موج آزاد منطقه آزاد انزلی همراه با اجرای تبلیغات محیطی جهت آشنایی و فرهنگ سازی شاخص های عفاف و حجاب و رعایت حرمت ماه رمضان اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه