فرمانده انتظامی ماسال:

۳ خودرو حامل چوب قاچاق در ماسال توقیف شد

فرمانده انتظامی ماسال از توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل ۴ تن و ۸۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

۳ خودرو حامل چوب قاچاق در ماسال توقیف شد

به گزارش هشت‌دی، مرتضی ترازی با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و افراد فرصت‌طلب که سعی در تخریب این ثروت ملی را دارند از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق چوب حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان که در محور مواصلاتی این شهرستان در حال تردد بودند، مشکوک و آنها را برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از کشف ۴ تن و ۸۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودروها خبر داد و تصریح کرد: در این راستا رانندگان ۳۰، ۳۱ و ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ترازی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۱۹۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: چوب‌ها به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی توسط سودجویان می‌تواند جدا از نابودی مراتع و جنگل‌ها به بحران زیست محیطی نیز بدل شود به عزم راسخ پلیس برای برخورد با قاچاق چوب اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه