سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبرداد:

بستری ۳۴ نفر جدید مبتلا به کرونا در گیلان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری ۳۴ نفر جدید مبتلا به کرونا در این استان خبر داد و گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان امروز به ۱۸ نفر رسیده است.

بستری ۳۴ نفر جدید مبتلا به کرونا در گیلان

به گزارش هشت‌دی؛ فردین مهرابیان با بیان اینکه با بستری ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، در حال حاضر ۸۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند اظهار کرد: از میان افرادی که بستری هستند ۱۴ نفر بدحال هستند.

وی با اشاره به بستری ۲ بیمار کرونایی جدید در بخش‌های ICU در این مدت، افزود: تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان امروز به ۱۸ نفر رسیده است.

 

بیشتر بخوانید:

افزایش تعداد شهر‌های قرمز کرونایی

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ترخیص ۲۴ بیمار کرونایی بهبود یافته در شبانه روز گذشته از مراکز درمانی استان خبر داد و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده علایمی مانند تب، سرفه، گلو درد و علایمی اینچنینی فوری به پزشک مراجعه کرده و هنگام حضور در جمع‌ها حتما از ماسک استفاده کنند.

وی همچنین به بیماران خاص، با نقض ایمنی و یا کسانی که در حال شیمی درمانی هستند تاکید کرد: در دید و بازدید‌های نوروزی ، از دست دادن و روبوسی کردن خودداری و حتما از ماسک استفاده کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه