رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان:

طرح آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه لاهیجان اجرا می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه لاهیجان اجرا می‌شود، گفت: در بهار طبیعت و بهار قرآن طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

طرح آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه لاهیجان اجرا می‌شود

به گزارش هشت‌دی؛ محمد صفایی با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن اظهار کرد: ابتدای امسال شاهد برگزاری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در بقاع متبرکه هستیم.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه لاهیجان اجرا می‌شود، افزود: برگزاری ضیافت الهی نیز از ۲۵ اسفند تا ۳ اردیبهشت‌ماه در حدود ۸۰ بقعه متبرکه شهرستان برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه همانند هر سال در طرح آرامش بهاری خیمه معرفت نیز برپا می‌شود، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سه خیمه معرفت در جوار بقاع متبرکه سید حسین کشاورزی و امامزادگان برفجان و لمش با حضور مبلغین برپا می‌شود که غرفه‌هایی همچون پاسخ به سوالات شرعی و نقاشی کودکان و مشاوره در حوزه‌های مختلف فردی، خانوادگی، شرعی و فرهنگی و… به مراجعین ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه در طرح ضیافت الهی برپایی ایستگاه صلواتی در جوار بسیاری از بقاع متبرکه مجری طرح در قالب افطاری ساده برپا خواهد شد، تصریح کرد: برنامه ویژه سال تحویل هم در ۱۰ بقعه متبرکه لاهیجان و سیاهکل اجرا شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه