رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستانه اشرفیه:

ویژه‌برنامه تحویل سال در آستان سیدجلال الدین اشرف(ع) برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف آستانه اشرفیه گفت: ویژه برنامه‌های سال تحویل امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در حرم مطهر سیدجلال الدین اشرف آغاز می‌شود و قرائت زیارت امین الله و دعای تحویل سال و همچنین گفت‌وگو با زوج مسلمان خارجی که از ژاپن و روسیه مهمان این ویژه‌برنامه هستند، از جمله این برنامه‌هاست.

ویژه‌برنامه تحویل سال در آستان سیدجلال الدین اشرف(ع) برگزار می‌شود

به گزارش هشت‌دی؛ حجت‌ا‌لاسلام عباس خوبرو با بیان اینکه بقاع متبرکه از جمله ظرفیت‌های هر منطقه برای برگزاری ویژه‌برنامه دینی و فرهنگی هستند اظهارکرد: آستان مقدس سیدجلال الدین اشرف(ع) نیز فرصتی برای این منظور در شهرستان آستانه اشرفیه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه امسال و با تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن ویژه‌برنامه‌های ضیافت بهاری در آستان مقدس سیدجلال الدین اشرف(ع) برگزار خواهد شد، از برگزاری خیمه‌های معرفت از امروز، ۲۹ اسفند تا عید فطر در صحن این حرم مطهر خبر داد و گفت: خیمه بازی و کودک، خیمه پاسخگویی به سوالات شرعی و همچنین غرفه «شمیم خدمت» در این طرح اجرا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستانه اشرفیه، با بیان اینکه ویژه‌برنامه تحویل سال نو در آستان مقدس سیدجلال الدین اشرف برگزار می‌شود، تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های سال تحویل امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در حرم سیدجلال الدین اشرف آغاز می‌شود، قرائت زیارت امین الله و دعای تحویل سال و همچنین گفت‌وگو با زوج مسلمان خارجی که از ژاپن و روسیه مهمان این ویژه‌برنامه هستند، از جمله این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: ترتیل خوانی قرآن کریم توسط قاریان برجسته استان در هر روز ماه مبارک رمضان ساعت ۱۳:۳۰ در جوار این بقعه متبرکه برگزار می‌شود و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، این محفل نورانی از شبکه استانی باران نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

خوبرو با بیان اینکه ویژه‌برنامه «خدیجه مادر امت» و بزرگداشت روز ۱۲ فروردین از دیگر برنامه‌هایی است که در جوار این بقعه برگزار می‌شود، تصریح کرد: سخنرانی و تفسیر قرآن کریم هر روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از دیگر این برنامه‌ها هستند.

وی با تأکید بر اینکه اقامه نماز جماعت صبح، ظهر و عصر همچنین مغرب و عشا برگزار خواهد شد، افزود: قرائت دعای ابوحمزه ثمالی هر شب ماه مبارک رمضان ساعت ۲۱ در حسینیه اعظم حرم مطهر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه شب شهادت سیدجلال الدین اشرف شب چهاردهم رمضان هم از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود، تصریح کرد: ویژه‌برنامه ولادت امام حسن مجتبی(ع) همراه با مولودی خوانی مداحان برجسته شهرستان شب پانزدهم رمضان در دستور کار قرار دارد.

خوبرو با بیان اینکه ویژه‌برنامه شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) با حضور سخنرانان و مداحان برجسته استان گیلان و دسته‌جات عزاداری هیئت‌های مذهبی شهرستان برگزار می‌شود، تأکید کرد: راهپیمایی روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰ صبح از مقابل کانون فرهنگی ورزشی بسیج تا صحن حرم مطهر برگزار می‌شود و حسن ختام برنامه‌های ضیافت بهاری برگزاری نماز عید سعید فطر ساعت ۶ صبح در صحن و خیابان‌های اطراف حرم مطهر خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه