اشتراک نظر ترامپ و رقیب احتمالی‌‌اش درباره مهم نبودن کمک به اوکراین

فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا و از رقبای احتمالی «دونالد ترامپ» در رقابت تعیین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه در مصاحبه‌ای گفت، حمایت کشورش از اوکراین در جنگ با روسیه را «امری حیاتی» برای آمریکا نمی‌داند

اشتراک نظر ترامپ و رقیب احتمالی‌‌اش درباره مهم نبودن کمک به اوکراین

به گزارش هشت‌دی؛ رقیب احتمالی دونالد ترامپ در رقابت‌ انتخاب نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه آمریکا حمایت از اوکراین را با اهمیت ندانست.

«ران دسانتیس»، فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا و از رقبای احتمالی «دونالد ترامپ» در رقابت تعیین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه در مصاحبه‌ای گفت، حمایت کشورش از اوکراین در جنگ با روسیه را «امری حیاتی» برای آمریکا نمی‌داند.

به نوشته خبرگزاری «فرانسه»، با اتخاذ این موضع، حالا هم دسانتیس و هم ترامپ به عنوان دو کاندیدای ریاست جمهوری پیشتاز حزب جمهوریخواه، حمله روسیه به اوکراین را یک اولویت در سیاست خارجی تلقی نمی‌کنند.

دسانتیس ۴۴ ساله به شبکه «فاکس نیوز» گفت، آمریکا «منافع ملی حیاتی فراوان» دارد اما «اینکه در یک مناقشه منطقه ای بین اوکراین و روسیه بیشتر درگیر شود یکی از آنها نیست.»

دسانتیس که تقریبا پیوستنش به رقابت تعیین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه برای سال ۲۰۲۴ قطعی است، حالا همراه با دونالد ترامپ این موضع مشترک را ضد سیاست تشکیلات حاکم بر حزب درباره حمایت از اوکراین اتخاذ کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه