ایرادات روشنایی ورزشگاه سردار جنگل رشت ۳ هفته پیش برطرف شده است

طبق اعلام روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان، ۳ هفته پیش اصلاحات نور ورزشگاه سردار جنگل رشت انجام شد و بازی تیم‌های داماش و سپیدرود رشت ۱۰۰ درصد در این ورزشگاه انجام خواهد شد.

ایرادات روشنایی ورزشگاه سردار جنگل رشت ۳ هفته پیش برطرف شده است

به گزارش هشت‌دی، روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان اعلام کرد: از آنجایی‌که ماه‌ها قبل با گزارش واحد فنی مهندسی اداره کل در جریان ایراداتی چون کهنه بودن فیوزها، برخی اتصالات و تعداد پروژکتورهای روشنایی ورزشگاه سردار جنگل رشت بودیم، تقریبا ۳ هفته پیش اصلاحات نور این ورزشگاه انجام شد و بازی تیم‌های داماش و سپیدرود رشت ۱۰۰ درصد در ورزشگاه سردار جنگل انجام خواهد شد.

این روابط عمومی با اشاره به اینکه با حمایت‌های استاندار و نمایندگان مجلس در گیلان هر آنچه قول داده بودیم تاکنون عملیاتی شد، افزود: زمانی تمامی تیم‌های فوتبال گیلان در سردار جنگل رشت بازی می‌کردند اما در این مدت یکساله با صرف ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار ورزشگاه‌های انزلی، رشت، تالش، آستارا و فومن را آماده بازی کردیم. پس از ۵ سال توقف، در یکسال اخیر با تلاش‌های شبانه‌روزی فاز اول سکوها و زمین چمن طبیعی ورزشگاه شهید عضدی رشت را آماده کردیم و قراربود در ایام دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود که متاسفانه حادثه سقوط بالگرد در کرمان اتفاق افتاد و منتظر هستیم افتتاحیه بزرگی برگزار نماییم.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: نامه سازمان لیگ فوتبال کشور هرساله پیش از ماه مبارک رمضان برای تقویت سیستم برق و روشنایی ورزشگاه‌های تمامی تیم‌های لیگ‌های مختلف کشور ارسال می‌شود و امسال هم به همان شکل انجام شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه