نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

نمازگزار و انفاق کننده از رزق کریم برخوردار اند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نمازگزار و انفاق کننده مؤمن است و مورد رحمت الهی و دارای رزق کریم است گفت: نماز انسان را بیمه می‌کند و روح انسان را درمان و متعالی می‌کند.

نمازگزار و انفاق کننده از رزق کریم برخوردار اند

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه نماز شهرستان لنگرود با اشاره به تأثیرات نماز بر روح و جسم انسان اظهار کرد: انفاق‌کنندگان و نمازگزاران از رزق کریم برخوردار هستند.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن، کسانی که اهل نماز هستند و از مال خود در راه خدا انفاق می‌کنند از مؤمنان واقعی به شمار می‌روند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه همه کارها باید در راه خدا باشد، تصریح کرد: نمازگزار و انفاق کننده در راه خدا، یک درجه نزد خداوند دارد همان‌طور که در آیات قرآن کریم، نماز در کنار انفاق مطرح شده است و این بدان معناست که نمازگزار باید به فکر مردم نیز هم باشد.

آیت‌الله فلاحتی به ارتباط میان نماز و نیاز جامعه اشاره کرد و ادامه داد: خداوند، انسان نمازگزار را مورد عفو خود قرار می‌دهد؛ چراکه مؤمن واقعی هم ممکن است فریب شیطان را بخورد و گرفتار شود.

امام‌ جمعه رشت با بیان اینکه نمازگزار و انفاق کننده مؤمن بوده و مورد رحمت الهی و دارای رزق کریم است، افزود: رزق کریم، رزقی بی‌منت، خالص، وسیع و دائمی است و خداوند به نمازگزار واقعی چنین ویژگی‌هایی را عنایت می‌کند.

وی اضافه کرد: اهل دیانت، نماز و مسجد همواره آثار تخریبی‌شان در جامعه از همه طبقات کمتر است؛ زیرا نماز انسان را بیمه می‌کند و روح انسان را درمان و متعالی می‌کند و به انسان خلوص می‌بخشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه