مدیرکل راه و شهرسازی گیلان مطرح کرد:

استقرار ۶۰ اکیپ راهداری نوروزی در جاده‌های گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از استقرار ۶۰ اکیپ ایمنی راه در کنار راهداری و پلیس‌راه استان ویژه نوروز خبر داد و گفت: در حال پیش‌بینی مجدد بلیت نوروزی هستیم و همچنان تقاضا برای سفر به گیلان وجود دارد.

استقرار ۶۰ اکیپ راهداری نوروزی در جاده‌های گیلان

به گزارش هشت‌دی هادی رحمانی در گفتگوی خبری شبکه باران، با بیان اینکه پیش‌فروش بلیت‌های حمل‌ونقل نوروزی در چهار بخش ریلی، هوایی، جاده‌ای و بندری از اول اسفندماه آغاز شده است، اظهار کرد: پیش‌فروش بلیت ادامه دارد.

وی بلیت‌های خریداری شده را ویژه هفته اول و دوم فروردین‌ماه دانست و افزود: امکان تهیه بلیت هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت اینترنتی وجود دارد و با تأکید وزیر راه و شهرسازی، هیچ‌گونه محدودیتی برای خرید بلیت نیست و امکان رزرو بلیت وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان سامانه‌های سفر، پایانه و علی‌بابا را ویژه خرید اینترنتی بلیت دانست و تصریح کرد: با دستور استاندار گیلان هیچ‌گونه تغییری در قیمت بلیت‌ها اعلام نشده؛ در سطح ملی نیز در هر چهار بخش ریلی و جاده‌ای و هوایی و بندری، هیچ‌گونه تغییر قیمت نداریم و خوشبختانه شاهد استقبال خوب مسافران هستیم.

رحمانی از رزرو کلیه بلیت‌های پیش‌بینی‌شده برای نوروز خبر داد و بیان کرد: در حال پیش‌بینی مجدد بلیت هستیم و همچنان تقاضا برای سفر به گیلان وجود دارد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ورود مسافران نوروزی به استان بیش از سال‌های گذشته خواهد بود، گفت: سعی کردیم هم در حوزه حمل‌ونقل و هم در بخش ایمنی و کارایی راه‌ها هیچ‌گونه گره‌ای وجود نداشته باشد و لذا مسافران می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ وزارت راه و شهرسازی پیگیری کنند.

وی از استقرار ۶۰ اکیپ ایمنی راه در کنار راهداری و پلیس‌راه استان ویژه نوروز خبر داد و بیان کرد: ظرفیت حمل‌ونقل ریلی استان نیز افزایش داشته و همه‌روزه شاهد حرکت قطار به مشهد و تهران هستیم.

رحمانی، با اشاره به ظرفیت ۴۱ هزار و ۲۰۰ صندلی قطار در رفت‌ و برگشت روزانه، خاطرنشان کرد: با افزایش درخواست حمل‌ونقل هوایی نیز مواجه هستیم و فرودگاه گیلان با همکاری شش شرکت هواپیمایی، روزانه پرواز انجام می‌دهد که رشد یک و نیم برابری دارد.

وی ۱۷ درصد راه‌های استان را در محدوده برون‌شهری دانست و گفت: بیش از ۹۰۰۰ کیلومتر از مجموع ۱۱ هزار کیلومتر راه‌های استان، در بخش روستایی قرار دارد و لذا اقدام به شناسایی تمام نقاط حادثه‌خیز استان کردیم و نسبت به اصلاح آنها اقدام شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه