مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

کشف ۱۹۵۰ حلقه لاستیک احتکار شده در لنگرود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف بیش از یک هزار و ۹۵۰ حلقه لاستیک سواری در شهرستان لنگرود خبر داد.

کشف ۱۹۵۰ حلقه لاستیک احتکار شده در لنگرود

به گزارش هشت‌دی، تیمور پورحیدری امروز در گفتگو با خبرنگاران از دستاورد دیگری در اجرای طرح نظارتی بازار گیلان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده در خصوص عرضه لاستیک خودرو و همچنین دریافت گزارشات مردمی مبنی بر کمبود عرضه لاستیک خودرو و طی بازرسی صورت گرفته از انبار یکی از عاملان توزیع واقع در شهرستان لنگرود، احتکار انواع لاستیک خودروی سواری محرز گردید.

وی با بیان اینکه ثبت موجودی انبارهای فروشگاهی و حتی واحد‌های تولیدی در سامانه جامع الزامی است، افزود: با رصد سامانه جامع انبارها دریافتیم که متصدی واحد سه مرحله لاستیک سهمیه‌ای دریافت کرده ولی در بازار عرضه نکرده و داخل انبار احتکار نموده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان ارزش ریالی لاستیک‌های احتکار شده را بیش از دو میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: پرونده تخلف به سرعت تشکیل شده و با هماهنگی‌های بعمل آمده و همکاری اداره آگاهی پرونده جهت سیر مراحل قانونی و جهت صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

پورحیدری از با اعلام سامانه دریافت شکایات ۱۲۴ خاطرنشان کرد: هوشیاری و همراهی مردم در کاهش آسیب‌های اجتماعی و کوتاه کردن دست سودجویان و زیاده خواهان بسیار موثر است لذا از شهروندان فهیم استان خواستاریم تا در صورت مشاهده تخلفات موارد را گزارش نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه