افزایش جابجایی بار و مسافر از ناوگان حمل و نقل ریلی گیلان

مدیرکل راه‌آهن شمال ۲ حوزه گیلان با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تعداد مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: تا پایان بهمن بیش از یک میلیون و ۵۷۳ هزار تن بار تخلیه شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش داشته است.

افزایش جابجایی بار و مسافر از ناوگان حمل و نقل ریلی گیلان

به گزارش هشت‌دی غلامحسین ولدی از افزایش جابه‌جایی بار و مسافر در ۱۱ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: تا پایان بهمن حدود ۸۵۴ هزار نفر توسط ناوگان حمل‌ونقل ریلی منطقه شمال ۲ جابه‌جا شده‌اند که از این تعداد ۶۸۹ هزار مسافر سهم قطار‌های اصلی و بقیه مربوط به مسافران با قطار‌های محلی است.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تعداد مسافران نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: با توجه به نزدیک‌شدن تعطیلات نیمه شعبان و عید نوروز و مصادف شدن آن با ایام مبارک رمضان، شاهد افزایش مسافران خواهیم بود.

مدیرکل راه‌آهن شمال ۲ حوزه گیلان همچنین در خصوص عملکرد این اداره کل در حوزه جابه‌جایی بار تصریح کرد: تا پایان بهمن بیش از یک میلیون و ۵۷۳ هزار تن بار تخلیه شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش داشته است.

ولدی همچنین به افزایش ۷ درصدی بارگیری کالا هم اشاره کرد و افزود: در این مدت، یک میلیون و ۲۶ هزار تن بارگیری در ثبت شده است.

وی گفت: با نظارت مستمر بر قطار‌هایی که در محدوده جغرافیایی این منطقه رفت‌وآمد کرده‌اند میانگین زمان تأخیر قطار‌های مسافری در مدت ۱۱ ماه نسبت به پارسال ۱۶ و نیم درصد کاهش داشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه