در آستانه نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛

طرح «کتابخانه‌گردی» در کتابخانه مرکزی رشت برگزار می‌شود

همزمان با نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح «کتابخانه‌گردی» طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند در کتابخانه مرکزی رشت و ۳۶ باب کتاب خانه منتخب گیلان حضور مسئولان و فعالان فرهنگی برگزار می‌شود.

طرح «کتابخانه‌گردی» در کتابخانه مرکزی رشت برگزار می‌شود

به گزارش هشت‌دی در آستانه روز هفدهم اسفندماه و فرارسیدن نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح «کتابخانه‌گردی» با دعوت از نهادها، سازمان‌ها و اقشار مختلف مردم و علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی در روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفندماه و همزمان با سراسر کشور به میزبانی کتابخانه مرکزی شهر رشت و ۳۶ باب کتابخانه منتخب استان گیلان برگزار می‌شود.

همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های طرح کتابخانه‌گردی در اسفندماه ۱۴۰۱ که دبا روز درختکاری نیز همزمان شده است با کاشت نهال در کتابخانه‌های عمومی استان و با همکاری ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری صنایع‌دستی، آستان قدس رضوی و شهرداری‌ها برگزار خواهد شد.

اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی»، برگزاری نشست مطالبه‌گری فرهنگی، برپایی نمایشگاه صنایع فرهنگی و کسب‌وکارهای محلی، اجرا و همخوانی سرود با موضوع کتاب و… بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه