فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه:

۵۰۰۰۰ برگ توتو در آستانه‌اشرفیه کشف شد

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۵۰ هزار برگ توتو از یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: قمار باعث از بین‌رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود لذا قماربازی با هر وسیله‌ای ممنوع و خلاف قانون است.

۵۰۰۰۰ برگ توتو در آستانه‌اشرفیه کشف شد

به گزارش هشت‌دی، رضا شمسائی با بیان اینکه قمار خلاف قانون است و باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، اظهار کرد: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرایم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شهرستان آستانه ­اشرفیه اقدام به پخش گسترده و جمع آوری برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه ­اشرفیه با اعلام اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته، صحت موضوع محرز و محل نگهداری برگه‌های توتو داخل یک منزل مسکونی مورد شناسایی قرار گرفت، تصریح کرد: پلیس با هماهنگی قضائی به آدرس محل موردنظر اعزام شد.

شمسائی از کشف ۵۰ هزار برگه توتو، ماشین حساب، یک دستگاه پلی‌استیشن در بازرسی از این مکان خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۲۷ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مطابق ماده ۷۰۵ قانون مجازات اسلامی، قماربازی با هر وسیله‌ای ممنوع بوده و مرتکبان آن به یک ماه تا ۶ ماه حبس یا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه