مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

بالغ بر ۵۰ مکان برای برگزاری جشن ازدواج جوانان گیلانی معرفی شده است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از پرداخت بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در گیلان، گفت: جوانان می‌توانند از فضاهای در اختیار دستگاه‌ها به صورت رایگان برای برگزاری مراسم ازدواج استفاده کنند و در استان گیلان نیز تاکنون ۵۰ مکان در سامانه وزارت کشور معرفی شده است.

بالغ بر ۵۰ مکان برای برگزاری جشن ازدواج جوانان گیلانی معرفی شده است

به گزارش هشت‌دی جهانبخش آرمان امروز در نشست خبری برنامه های بزرگداشت هفته جوان در استان گیلان، از برگزاری بالغ بر ۲۷۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در طول این هفته خبر داد و اظهار کرد: ۲۶ برنامه شاخص استانی و ملی خواهد بود.

وی غبارروبی گلزارهای شهدا، دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، دیدار جامعه جوان استان با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و نشست صمیمی جوانان نخبه با استاندار را از جمله این برنامه ها دانست و افزود: جشنواره جوان برتر ایران زمین با تجلیل از ۱۲ جوان نخبه گیلان در حوزه های علمی، فرهنگی و اجتماعی و قرآنی و ورزشی و… برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، همچنین از برگزاری جشن های «میلاد تا میلاد» و اجرای ۱۷۰ مسابقه و رویداد و همایش در سطح روستاها و شهرها خبر داد و اضافه کرد: جوانان نخبه و اثرگذار استان در همه عرصه ها به ویژه سازمان های مردم نهاد نقش آفرین هستند و مشکلی از مشکلات جامعه را به صورت داوطلبانه و بدون مزد و منت حل می کنند.

آرمان با اشاره به برگزاری شورای عالی جوانان به ریاست آیت الله رئیسی پس از یک دهه وقفه، عنوان کرد: این شورا مصوبات خوبی در بخش های ازدواج و اشتغال جوانان داشت و لذا به دستور رئیس جمهور کلیه سازمان ها و ارگان ها و دستگاه ها مکلف به معرفی مکان‌های در اختیار خود برای ازدواج جوانان هستند.

وی با بیان اینکه جوانان می توانند به صورت رایگان از فضاهای در اختیار دستگاه‌ها برای برگزاری مراسم ازدواج خود استفاده کنند، متذکر شد: در استان گیلان نیز شاهد ورود دستگاه ها بودیم و تاکنون بالغ بر ۵۰ مکان در سامانه وزارت کشور معرفی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ادامه از پرداخت بالغ بر ۲۰ میلیارد تومانی تسهیلات ازدواج در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار و ۷۰۴ نفر وام ازدواج را دریافت کردند و حدود ۸۰۰۰ نفر باقی مانده اند.

وی به رتبه یازدهم گیلان در پرداخت وام ازدواج اشاره کرد و متذکر شد: کمیته سامان ازدواج در همه شهرستان ها برگزار می شود؛ همچنین برای اشتغال جوانان نیز اقدام به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ کردیم و عمده تسهیلات پرداخت شده در بخش کشاورزی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه