استاندار در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان:

حماسه‌سازان ۸دی گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور تاریخی ثبت کردند

استاندار گیلان نقش ارکان‌های نظامی و امنیتی را در ایجاد آرامش جامعه بسیار موثر دانست و گفت: مردم گیلان در ۲۲ بهمن امسال همانند هشت دی سال ۸۸ حماسه آفریده و با حضور ارزشمند و تاریخی خود با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

حماسه‌سازان ۸دی گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور تاریخی ثبت کردند

به گزارش هشت‌دی، اسدالله عباسی امروز در مراسم باشکوه یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی استان گیلان که با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمع کثیری از مردم ولایتمدار در مصلی حضرت  امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و امام شهیدان اظهار کرد: استان گیلان دیار سردار جنگل، حضرت آیت‎الله العظمی بهجت فومنی و ظهور خط سرخ شیعه(آل‌بویه) است.

وی با قدردانی از حماسه مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مردم گیلان در ۲۲ بهمن امسال همانند هشت دی سال ۸۸ حماسه آفریده و با حضور ارزشمند و تاریخی خود با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

استاندار گیلان با اشاره به فداکاری‌های نیروی انتظامی استان گیلان به‌ویژه در چندماه گذشته تصریح کرد: نیروهای انتظامی در گیلان ثابت کردند در مقوله امنیت و در دفاع حقانیت انقلاب و ایستادگی در برابر حملات ناجوانمردانه دشمنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در چند ماه گذشته شاهد فداکاری این قشر از جامعه در کشور و گیلان بودیم.

عباسی نقش سایر ارکان‌های نظامی و امنیتی در ایجاد آرامش در جامعه را بسیار موثر دانست و گفت: بسیجیان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتی در کنار نیروی انتظامی و مردم در ایجاد امنیت در جامعه هستند و جانفشانی می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ولایتمداری مردم گیلان در برهه‌های مختلف از تاریخ جمهوری اسلامی عنوان کرد: مردم گیلان در ۴۴ سال گذشته همواره در مسیر انقلاب خوش درخشیدند و همواره در مسیر شهادت و مکتب شهدا بودند که نمونه بارز آن تقدیم هشت هزار شهید والامقام در دوران دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و سلامت است.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از حضور سردار رادان در یادواره ۴۵۵ شهید والامقام انتظامی گیلان، حضور پرشور اقشار مردم در این مراسم معنوی را نشان‌دهنده ولایتمداری مردم استان برشمرد.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید:

 مردم حاضر در این مراسم باشکوه با مداحی یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشتند و  همچنین میزبان یک شهید گمنام بودند. این شهید گمنام ۲۰ ساله؛ در سال ۶۱ در منطقه عملیاتی پاسگاه زید عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه