شهردار کلاچای:

همراهی و همسویی شورا در روند توسعه شهر ستودنی است

شهردار کلاچای از همراهی و همسویی اعضای شورا در روند توسعه قدردانی کرد و گفت: اگر امروز می‌بینیم وضعیت کنونی شهر در برخی شاخص‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است، مطمئن باشید این نشات گرفته از روح تعهد، همکاری و مشارکت سازنده افراد در شورای شهر است.

همراهی و همسویی شورا در روند توسعه شهر ستودنی است

به گزارش هشت‌دی، مهدی رشاد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رودسر که در محل سالن اجتماعات شهید اکبر ابراهیم‌زاده شهرداری و با حضور رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر برگزار شد از همراهی و همسویی اعضای شورا در روند توسعه قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه اگر امروز می‌بینیم وضعیت کنونی شهر در برخی شاخص‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است، مطمئن باشید این نشات گرفته از روح تعهد، همکاری و مشارکت سازنده افراد در شورای شهر است، افزود: جذب کامل بودجه سال ۱۴۰۱ یکی از توفیقات مهم است. در فاصله کمتر از یک ماه به پایان سال موفق شدیم بودجه مصوب شورا را کاملا محقق و حتی از بودجه مصوب هم فراتر رویم.

شهردار کلاچای یکی از مهم‌ترین الزامات برای توسعه شهر را توجه به زیر ساخت‌ها عنوان و تصریح کرد: در مورد بافت‌های فرسوده چندین جلسه برگزار و خروجی خوبی از آن حاصل شد. در طرح جامع نیز به دنبال بازنگری مجدد در این زمینه هستیم اما تحقق این امر منوط به کسب مجوز از شورای عالی معماری است.

کامران علیپور کلایه رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این نشست از جذب سرمایه‌گذاری برای توسعه این شهر خبر داد و گفت:برای طرح‌هایی که زمینه اشتغال و ایجاد در آمد پایدار را فراهم کند به جد استقبال می‌کنیم. به دنبال آن هستیم که مجتمع نگین را که می‌تواند یک درآمد پایدار و به روند اشتغال‌زایی منطقه کمک کنید به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی همچنین در این نشست مباحثی در خصوص تشکیل تیم فوتبال پایه، ساماندهی سد معبر، اجاره پارکینگ، آسفالت خیابان امام خمینی(ره)، ساماندهی بافت‌های فرسوده و … ارائه و از ساماندهی منبع آب واقع در مرکز شهر خبر داد و بیان کرد: این منبع از مدار خارج شده و برای تعمیر و بازسازی بزودی در تملک شهرداری قرار می‌گیرد.

مرتضی فرزاد فر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در ادامه به وضعیت ترافیک خیابان آیت‌الله کاشانی اشاره و رفع این مشکل را در گرو استقرار پلیس راهور اعلام کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید با نگاه مثبت به پل تقاطع غیرهمسطح کلاچای نگاه کنیم، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید به لحاظ کاهش بار ترافیک و هم اینکه در وضعیت اقتصادی منطقه خللی ایجاد نخواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه