مدیر پزشکی انتقال خون گیلان خبر داد:

فعالیت ۲ پایگاه انتقال خون گیلان در ۲۲ بهمن

مدیر پزشکی انتقال خون گیلان گفت: ۲ پایگاه انتقال خون استان امروز شنبه در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای خونگیری فعال است.

فعالیت ۲ پایگاه انتقال خون گیلان در ۲۲ بهمن

به گزارش هشت‌دی گیتی ایزدی‌پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پایگاه اهدا خون در رشت میدان فرهنگ خیابان آزادگان کوچه اهدای خون و پایگاه لاهیجان در خیابان امام خمینی (ره)، جنب بوستان ۲۲ آبان امروز شنبه ۲۲ بهمن برای خونگیری فعال است.

وی در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه این پایگاه‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ فعال است، افزود: علاقمندان برای اهدای خون امروز می‌توانند به این ۲ پایگاه یاد شده مراجعه کنند.

 مدیر پزشکی انتقال خون گیلان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در این امر خیر تصریح کرد: با توجه به اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی است از مردم نوعدوست درخواست می شود که برای تامین خون های بیماران نیازمند به این مایع حیاتی یاریگر انتقال خون باشند.

وی با اشاره به اجرای پویش چتر سرخ زندگی از سوی سازمان انتقال خون با توجه به فصل سرما و کاهش ذخایز خونی بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این پویش تا پایان اسفندماه فرصت دارند تا با اهدای خون به تامین نیاز استان و بیماران کمک کنند.

ایزدی‌پور با بیان اینکه علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای اهدای خون می‌توانند در ساعات اداری به شماره ۳۳۳۳۲۶۷۰ – ۰۱۳ در رشت و در طول روز با شماره ۳۳۳۲۶۰۰۶ – ۰۱۳ تماس بگیرند، افزود: پایگاه‌های انتقال خون رشت، بندرانزلی، آستارا، تالش، لنگرود، رودسر، فومن، لاهیجان “مرکز خونگیری آستانه‌اشرفیه و املش” آماده خونگیری از علاقمندان در تمامی گروه‌های خونی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه