مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان:

حضور مردم در اجتماع یوم‌الله به سرسبزی بهار ۲۲ بهمن کمک می‌کند

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، بهاری در زمستان بود، گفت: حضور همیشگی مردم ایران در اجتماع یوم‌الله ۲۲ بهمن به سرسبزی هرچه بیشتر این بهار کمک‌ می‌کند.

حضور مردم در اجتماع یوم‌الله به سرسبزی بهار ۲۲ بهمن کمک می‌کند

به گزارش هشت‌دی، جشن چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان درحالی با همراهی مسئولان، کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برگزار‌ شد که تصویری از آینده‌سازان با نشاط، امید‌وار و فردایی امید‌آفرین برای ایران اسلامی به‌ نمایش‌ گذاشت.

«بهارانه در بهمن» به همت دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان و به میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در رشت برگزار شد.

فردای ایران متعلق به نسل کودک و نوجوان است

سید‌ جلیل میرعظیمی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، با اشاره به آمدن حق فنا‌پذیری باطل، شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی را تحقق این وعده الهی دانست و با بیان‌ اینکه آینده متعلق به آینده‌سازان است، اظهار کرد: فردای ایران اسلامی با دستان با کفایت این نسل کودک و نوجوان اداره می‌شود و همچون جوانان و کودکان دهه نخست انقلاب اسلامی، در پایداری و بالندگی این نظام مردمی تاثیر‌گذار خواهند‌ بود.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان، تلاش حداکثری تمامی ایرانیان را ضروری عنوان‌ و تصریح کرد: این نقش‌های مثبت و موثر، در جورچین بزرگ آینده در کنار هم قرار‌ گرفته و فردا‌های روشن ایران اسلامی را ترسیم خواهند‌ کرد.

ضرورت ایفای نقش موثر در تربیت نسلی آگاه و انقلابی

میرعظیمی در بخش دیگر از سخنان خود به همراهی دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان اشاره و ضمن قدردانی از هم‌گامی این مجموعه‌ها در ارائه فعالیت‌های هدفمند و تبیین دستاورد‌های انقلاب برای آینده‌سازان بیان کرد: برنامه‌ریزی برای نسل کودک و نوجوان سرمایه‌گذاری ارزشمندی محسوب‌ می‌شود و لازم است با ادامه‌یافتن این هم‌گرایی‌ها، نقش موثری در تربیت نسلی آگاه و انقلابی ایفا‌ نماییم.

این مسئول از حاضران، به ویژه کودکان و نوجوان برای حضور در اجتماع مردمی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کرد و با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، بهاری در زمستان بود، گفت: حضور همیشگی مردم مسلمان ایران اسلامی به سرسبزی هرچه بیشتر این بهار کمک‌ می‌کند.

آیین‌های چهل‌و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ برگزار‌ می‌شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسئولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر سراسر کشور را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه