بیانیه مشترک سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه مشترک صادر کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است: ملت غیور با حضور در این جشن ملی با اتحاد و همبستگی مستحکم خود، موجبات مباهات نظام و یأس دشمنان را فراهم می‌کنند.

بیانیه مشترک سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش هشت‌دی سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برای حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه مشترک صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

ملت غیور، آگاه و انقلابی ایران با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با درخششی متفاوت و چشمگیر، ماندگارترین صحنه‌های وحدت، یکدلی و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش خواهند گذاشت و با شکوهی مضاعف به‌ویژه در شرایط امروز کشور، پافشاری و پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی و وفاداری به ارزش‌های تعالی‌بخش آن را بیش از همیشه نمایان خواهند کرد و با حضور در این جشن ملی با اتحاد و همبستگی مستحکم خود، موجبات مباهات نظام و یأس دشمنان را فراهم می‌کنند.

جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان گیلان اعم از کارکنان مجموعه ورزش و جوانان استان، قهرمانان و ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران، مربیان و نیز جوانان مؤمن و انقلابی اعم از تشکل‌ها و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد که برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود، همگام با دیگر آحاد مردم استان با حضور گسترده و یکپارچه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر در نمایش عزم و اقتدار ایران اسلامی و حمایت از ولایت‌فقیه خواهند بود و فریادهای سهمگین و حضور خروشان آن‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و مستکبران را نقش‌برآب خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه