فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

نقش گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش گسترش فرهنگ شهادت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار مؤثر دانست و گفت: امروز اگر فرهنگ شهادت، ایثار و گمنامی در جامعه و در بین مسئولان وجود داشته و گسترش یابد بسیاری از مشکلات کشور در تمامی عرصه‌ها برطرف خواهد شد.

نقش گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی

به گزارش هشت‌دی سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم سالروز عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه عملیات والفجر هشت و دیگر عملیات‌های غرور آفرین در دوران دفاع مقدس نمونه بارز امداد غیبی پروردگار بوده است، اظهار کرد: ارتباط قبلی میان رزمندگان با پروردگار، توسل به ائمه اطهار در دوران دفاع مقدس بسیار زیاد بود گویی که خدا خود را به زمین نزدیک کرده بود و هرگاه از این نگاه استفاده کردیم در کشور به موفقیت رسیدیم.

وی عملیات والفجر هشت را نمونه بارز امداد غیبی پروردگار دانست و افزود: در عملیات والفجر هشت ۲۰۰ غواص برای عبور از رودخانه اروند به خود سیم تلفن وصل کرده بودند؛ ولی اگر کمک حضرت زهرا (س) نبود امکان عبور از آب وجود نداشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به نقش ارتباط قلبی میان رزمندگان و پروردگار تصریح کرد: رزمندگان در زندگی و امور خود فقط خدا را دیدند و در دوران دفاع مقدس چقدر تلاش می‌کردند تا گمنام شده و در گمنامی به شهادت برسند.

عبدالله‌پور نقش گسترش فرهنگ شهادت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: امروز اگر فرهنگ شهادت، ایثار و گمنامی در جامعه و در بین مسئولان وجود داشته و گسترش یابد بسیاری از مشکلات کشور در تمامی عرصه‌ها برطرف خواهد شد؛ لذا ما نباید خدا را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر در کشور و استان گیلان حقیقتاً سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی برای مقابله با آشوبگران و ایجاد آرامش در جامعه تلاش کردند، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر در گیلان، نیروی انتظامی در کنار سپاه و بسیج بوده و با فداکاری‌های خود به ایجاد آرامش در جامعه، مقابله با اغتشاشگران و دستگیری لیدرهای آشوبت تلاش بسیار زیادی کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه