نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

خانواده‌های شهدا نور چشم جامعه هستند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نور چشم ما هستند گفت: ایرانِ عزیز امروز آرامش و اقتدار خود را مدیون خون‌های پاکی است که در راه خدا و انقلاب اسلامی بر زمین ریخته شدند.

خانواده‌های شهدا نور چشم جامعه هستند

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با خانواده شهیدان خلیلی مقدم و شهید صفری در رستم‌آباد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) اظهار کرد: شهدا از افتخارات ما و متعلق به همه مردم ایران و گیلان هستند.

وی با بیان اینکه سر سفره شهدا نشسته‌ایم و مدیون آنان هستیم تصریح کرد: مادر شهیدی که برای فرزندش زحمت و رنج کشیده تا این عزیزان را تحویل جامعه دهد باید تکریم شود امروز افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که خیابان‌هایمان مزین به نام شهدا است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: محتاج دعای خانواده‌های شهدا هستیم و می‌دانیم دعای این عزیزان مستجاب است و فرزندان‌ شهیدشان هم در چنین روزی مهمان امیرالمومنین علی(ع) هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا نور چشم ما هستند افزود: ایرانِ عزیز امروز آرامش و اقتدار خود را مدیون خون‌های پاکی است که در راه خدا و انقلاب اسلامی بر زمین ریخته شدند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هم همیشه به یاد شهدا هستند و در جلسات مختلف از خانواده‌های شهدا و فرزندان شهدا یاد می‌کنند بیان کرد: در دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، سلام رهبر عزیزمان را هم به خانواده‌ها می‌رسانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه