فرماندار تالش:

۲۹۴ پروژه شهرستان تالش همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار تالش از بهره‌برداری ۲۹۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۸ میلیارد و ۸۵۲ میلیون تومان در این ایام خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری همه‌جانبه مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

۲۹۴ پروژه شهرستان تالش همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش هشت‌دی، کیا عاشوری در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر از بهره‌برداری ۲۹۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۸ میلیارد و ۸۵۲ میلیون تومان در این ایام خبر داد و اظهار کرد: ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری همه‌جانبه مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی دستگاه‌های خدماتی به مردم تالش افزود: با هدف تامین آسایش مردم شهرستان ۲۱ پروژه شهرداری‌های تابعه با اعتباری بالغ بر و ۲۱۳ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال نیز با حمایت دولت سیزدهم برای مردم تالش اجرایی می‌شود. همچنین در ایام دهه فجر ۱۳۷ پروژه دهیاری‌های شهرستان تالش با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال و ۱۱ پروژه اشتغالزا با اعتباری بالغ بر و ۱۱۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار تالش تصریح کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ۶۶ پروژه زیرساختی نظیر پروژه روشنایی محور اسالم به تالش، آسفالت معابر روستایی، برق‌رسانی و تقویت شبکه برق، پروژه آب‌رسانی و … با اعتباری بالغ بر ۹۰۲ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

عاشوری با اشاره به اینکه برای تامین آسایش افراد نیازمند و محرومیت‌زدایی نیز همزمان با دهه فجر، ۵۹ پروژه مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد و ۵۰میلیون ریال افتتاح می‌گردد، خاطرنشان کرد: علاوه بر پروژه‌های عمرانی برنامه‌های متنوع دیگر شامل گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، یادواره شهدا، رژه خودرویی، جشن انقلاب، محفل انس با قرآن کریم، نمایشگاه عکس و پوستر و ده‌ها برنامه فرهنگی هنری در ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان تالش برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه