فرمانده انتظامی شفت مطرح کرد:

مامور قلابی شفت در دام ماموران واقعی

فرمانده انتظامی شفت از دستگیری و اعتراف فردی که با جعل عنوان مامور یکی از ارگان‌های دولتی، قصد اخاذی از مردم را داشت، خبر داد.

مامور قلابی شفت در دام ماموران واقعی

به گزارش هشت‌دی، مجید تقی‌زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و تامین امنیت، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مامور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارش تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه مدتی است فردی ناشناس در پوشش مامور یکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی از شهروندان را دارد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه پلیس با حضور در محل مورد نظر و انجام تحقیقات میدانی و بررسی موضوع ضمن اطمینان از صحت خبر، متهم را دستگیر کرد، افزود: متهم ۳۵ ساله که با تهدید مردم مبنی بر دستگیری آنها و وعدهای دروغین قصد اخاذی داشت، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه