مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد:

آغاز بارش پراکنده باران در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان به تداوم پایداری هوا در گیلان تا اواخر وقت شنبه اشاره کرد و گفت: از روز یکشنبه بارش پراکنده و خفیف باران در گیلان آغاز شده و روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شدت می‌گیرد.

آغاز بارش پراکنده باران در گیلان

به گزارش هشت‌دی، محمد دادرس در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با فعالیت جریان هوای جنوبی و وزش باد در مناطق کوهستانی گیلان، ابر در آسمان استان کاهش یافته و دمای هوا ۲ تا ۴ درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به تداوم پایداری هوا در گیلان تا اواخر وقت فردا، شنبه هشتم بهمن‌ماه افزود: از روز یکشنبه بارش پراکنده و خفیف باران در گیلان آغاز شده و روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شدت می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه سردترین منطقه گیلان در شبانه روز گذشته اسب بونی تالش با منهای ۸ درجه سانتی گراد بود، تصریح کرد: بیشترین دما هم در این مدت از فومن ۱۱ درجه سانتی گراد گزارش شد.

دادرس در پایان با بیان اینکه دریای خزر با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر امروز و فردا برای فعالیت‌های دریانوردی و صید مناسب است، خاطرنشان کرد: دمای فعلی رشت مرکز گیلان ۸ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۷۵ درصد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه