فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

دستگیری ۸۸ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۷۶ معتاد متجاهر و ۱۲ قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر، جمع‌آوری و دستگیر شدند.

دستگیری ۸۸ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر در رودسر

به گزارش هشت‌دی، سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: پلیس در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه افزود: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت ۲ روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به جمع‌آوری ۷۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۱۲ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در این مدت و تحویل آنها به مرجع قضائی، افزود: از این افراد ۲۷۱ گرم تریاک، ۶۳ گرم شیره، ۶۰ گرم شیشه، ۵۵ گرم هروئین، ۳۲۰ عدد قرص غیرمجاز و ۲۸۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

جوانمردی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آنها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه