رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست لنگرود خبر داد:

منحل‌شدن بساط فروش پرندگان مهاجر در بازار لنگرود

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست لنگرود گفت: مقرر شد تا شهرداری در قالب مقابله با سد معبر نسبت به جمع‌آوری بساط فروشندگان غیررسمی پرندگان مهاجر اقدام کند.

منحل‌شدن بساط فروش پرندگان مهاجر در بازار لنگرود

به گزارش هشت‌دی، حسین جهش با اشاره به اینکه با هماهنگی انجام شده با دادستانی لنگرود مقرر شد تا شهرداری این شهر در قالب مقابله با سد معبر نیز نسبت به جمع آوری بساط این فروشندگان غیررسمی اقدام کند، اظهار کرد: با رصد مداوم کارشناسان محیط‌زیست و ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست لنگرود، لاشه ۱۲ قطعه خوتکا، ۲ قطعه چنگر، ۳ قطعه اردک سرسبز و یک قطعه اردک نوک پهن شکار شده از فروشندگان غیرمجاز در بازار ماهی‌فروشان لنگرود کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد افرادی که به طور غیررسمی پرندگان شکارشده می‌فروختند کم است، افزود: تعدادی از پرندگان کشف شده برای نمونه‌برداری در اختیار دامپزشکی شهرستان قرار گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست لنگرود از شهروندان خواست با توجه به عدم صدور هر گونه پروانه شکار در سال جاری و عدم صدور مجوز فروش برای زنده یا لاشه هر گونه پرنده و شکننده‌بودن ظرفیت محیط‌زیست استان و شهرستان، به ویژه در حوزه حیات‌وحش، هر گونه تخلف صید و شکار غیرمجاز را به یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه