با صدور بیانیه‌ای در پی اقدام شنیع ایادی استکبار جهانی در کشور سوئد؛

اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان اهانت به قرآن را محکوم کرد

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم و اعلام کرد: این اقدام مذبوحانه نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی قرآن کریم، به استیصال رسیده‌اند.

اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان اهانت به قرآن را محکوم کرد

به گزارش هشت‌دی، قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی و معجزه‌ای بزرگ از پیامبر ختم‌المرسلین، مصحف عدالت و رحمت، صلح و شفقت و روشن‌ترین راه هدایت ابناء بشر است که همواره در روح و جان مسلمین و سایر آزادگان جهان، جاودانه خواهد ماند.

 متن این بیانیه بدین شرح است؛

«هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکون»
اوست خداوندی که رسول خویش را به هدایت ودین حق فرستاد تا او را بر همه ی دین غلبه دهد؛ هرچند که مشرکان ناخوش دارند. (سوره شریفه صف آیه۹)

اقدام موهن و ضدانسانی و تصمیم شیطانی استکبار جهانی در هتک حرمت قرآن کریم و آتش‌زدن کتاب مقدس و آسمانی قرآن مجید، به آتش ‌کشیدن تمامی ارزش‌های والای الهی و اهانت به ادیان آسمانی است که بدون شک برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی طراحی و اجرا شده است.

این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام‌هراسی هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل صورت می‌پذیرد، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی قرآن کریم، به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به آخرین کتاب آسمانی را در پیش گرفته‌اند، غافل از این که تنها دستاورد آن، افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این‌گونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش اتحاد و انسجام میان مسلمین خواهد بود.

قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی و معجزه‌ای بزرگ از پیامبر ختم‌المرسلین، مصحف عدالت و رحمت، صلح و شفقت و روشن‌ترین راه هدایت ابناء بشر است که همواره در روح و جان مسلمین و سایر آزادگان جهان، جاودانه خواهد ماند و مطمئناً این رفتارهای شنیع و گستاخانه، نخواهد توانست مانعی در برابر موج گسترده بیداری اسلامی ایجاد کند یا در روند روزافزون اقبال مردم دنیا به کتاب آسمانی قرآن کریم، کوچکترین وقفه‌ای به وجود آورد.

کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان ضمن محکومیت مجدد این اقدام وقیحانه ایادی استکبار جهانی در کشور سوئد با اعلام تسلیت و تعزیت به محضر ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه‌های علوم دینی و آیات عظام، از مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه ملت مسلمان و شجاع و داغدار ایران اسلامی می‌خواهند تا با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، نسبت به این واقعه جسارت‌آمیز با هوشیاری و بصیرت، برخورد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه