هشت‌دی گزارش می‌دهد:

خیانت به زنان در پوشش دفاع از زن در سبک زندگی غربی

بر اساس اسناد و مدارک موجود، کشورهای اروپایی مدعی دفاع از حقوق زنان از سال ۱۹۹۰ یعنی چیزی قریب به ۳۰ سال پیش به این نکته توجه کرده‌اند درحالی‌که هم از لحاظ تاریخی و هم از لحاظ دین مبین اسلام، ایرانی‌ها چندین قرن است که احترام به بانوان را سرلوحه حکومت‌داری خود داشته‌ و بدرفتاری و مورد هجمه قرارگرفتن زنان را همواره مذموم دانسته‌اند.

خیانت به زنان در پوشش دفاع از زن در سبک زندگی غربی

به گزارش هشت‌دی، غربی‌ها همواره سعی دارند بگویند غرب در تمام امور از بقیه دنیا و مکاتب بشری و حتی مکاتب الهی بالاتر بوده و فرهنگ غربی بالاترین فرهنگ دنیا است که در تمام امور یک سر و گردن از تمام مکاتب بالاتر است.

نکته‌ای که پرواضح است پیشرفت‌های تکنولوژی غرب بوده که توانسته عده‌ای را فریفته فرهنگ غرب کند؛ اما نکته اینجاست که پیشرفت‌های امروز غرب به علت توجه ویژه به تخصص و علم صورت‌گرفته اما غرب نتوانسته توازن خوبی با بقیه امور به‌ویژه حقوق انسانی و حقوق زنان ایجاد کرده و اکنون ظلم زیادی به زنان در پوشش حمایت از زن‌ها در غرب صورت‌گرفته است.

اسلام؛ پیشتاز حقوق زنان

بر اساس اسناد و مدارک موجود، کشورهای اروپایی مدعی دفاع از حقوق زنان از سال ۱۹۹۰ یعنی چیزی قریب به ۳۰ سال پیش به این نکته توجه کرده‌اند.[برگرفته از کتاب نظریه‌های بین‌الملل، صفحه ۳۱۸] درحالی‌که هم از لحاظ تاریخی و هم از لحاظ دین مبین اسلام، ایرانی‌ها چندین قرن است که احترام به بانوان را سرلوحه حکومت‌داری خود داشته‌ و بدرفتاری و مورد هجمه قرارگرفتن زنان را هموار مذموم دانسته‌اند.

 اما در روزهای اخیر شاهد آن هستیم‌ همان  غربی‌ها که حداقل و در ظاهر و در ۳۰ ‌سال پیش به این مهم رسیده‌اند مدعی آزادی زنان ایرانی هستند به همین علت سؤالی که مطرح می‌شود آن است که آیا کسانی که برده‌داری جنسی را امر عادی در زمان کنونی می‌دانند می‌توانند  مدعی آزادی زنان باشند؟

بی‌بندوباری در غرب امروز بیشترین ضربه را به زن زده است

بی‌بندوباری در غرب امروز بیشترین ضربه را به زن زده است، زن را به‌عنوان کالایی در همه بخش‌ها تعریف کرده و از زیبایی و برهنگی زن برای دستیابی به اهداف شوم برخی از کارتل‌های سرمایه‌ای استفاده می‌شود، شاید عیان‌ترین وجه این قضیه استفاده از زنان در فیلم‌های پورنوگرافی و سکسی است که زن را خار و ذلیل کرده و آن را به‌عنوان تنها یک کالای جنسی معرفی می‌کند.

اما ضربه‌های این نوع فیلم‌ها تنها این نبوده و فرهنگ صحیح زندگی را تخریب می‌کند، شیوع صحنه‌های مهیج و مبتذل باعث شده که بی‌بندوباری‌های اخلاقی در تمام شئون زندگی غرب شیوع پیدا کرده و منجر شده بسیاری از زنان در غرب قربانی تجاوز شوند.

این نوع تجاوز با پویش Me too در دنیا شناخته شده و بسیاری از زنان سلبریتی در تمام عرصه‌ها به آن پیوستند.

اما جالب این جاست که دنیای غرب که پایه‌های خانواده و ازدواج‌های رسمی و قانونی را از بین رفته می‌بیند سعی می‌کند فرهنگ خود را به خورد جوامع مسلمان به‌ویژه جامعه ایران بدهد.

 

در سبک زندگی غربی زن موجودی بی‌ارزش است و همواره با نگاه جنسیتی به او دیده شده این در حالی است که بسیاری از زنان غربی در حسرت یک زندگی معمولی خانوادگی و ازدواج سنتی و با اصول رفتارهای تعهدمابانه هستند و بسیاری از زنان از خیانت همسران خود آرامش ندارند، حتی شرایط به‌گونه‌ای است که یک مرد با یک زن چندین سال به‌صورت غیررسمی زندگی می‌کند و اگر مرد مایل بود یک زندگی رسمی و قانونی را شروع می‌شود؛ اما این نوع ازدواج که آن را سفید خوانده‌اند در نهایت باعث فروپاشی خانواده و نسل بشری شده و به تمام جهات ازدواج سیاه است.

بازی با کلمات زیبا ترفند رسانه‌‌ای غرب

غرب بازی با کلمات را بسیار خوب بلد است، خوب می‌داند که چطور جنس بنجل را به‌عنوان جنس مرغوب به مسلمانان معرفی کند؛ اما متأسفانه ما استفاده صحیحی از رسانه، فرهنگ و هنر نکرده و نمی‌توانیم فرهنگ اصیل خود را به دنیا معرفی کرده و همیشه در حال دفاع‌کردن هجمه‌های غربی‌ها هستیم درصورتی‌که باید فرهنگ اسلامی مهاجم باشد نه مدافع!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه