جوانی جمعیت با اشاعه سبک زندگی اسلامی محقق می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه در گذشته سطح توقعات خانواده‌ها بسیار پایین بوده ولی متأسفانه امروزه بر مدار تجمل‌گرایی می‌چرخد و تا مادامی که این روند تغییر نکند جمعیت کشور رو به جوانی حرکت نمی‌کند، گفت: اشاعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی باید در اولویت متولیان در بخش‌های مختلف قرار گیرد.

جوانی جمعیت با اشاعه سبک زندگی اسلامی محقق می‌شود

به گزارش هشت‌دی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان عصر امروز در همایش نکوداشت مادران «قاسم‌پرور» در رشت با بیان اینکه نوجوانان و جوانان انتظار دارند تا حرف دل آنان شنیده شود، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان همواره انتظار دادند والدین صحبت‌های آنان را بشنوند و از نظرات آنان استفاده کنند لذا اگر در این بخش غفلت شود بعدها دچار آسیب جدی خواهیم شد.

وی با اشاره به نقش موثر انتخاب نامی نیک برای فرزندان توسط والدین افزود: نهادن نام نیک برای فرزندان، در آینده این افراد در زندگی شخصی و اجتماعی تأثیرگذار است. یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری فرهنگ‌سازی در خصوص فرزند آوری است. فرزندآوری و چندفرزندی یک از مهم‌ترین ویژگی‌ها در سبک زندگی اسلامی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

«حسن پیراولیا» با تاکید بر جلوگیری خانواده‌ها از تجمل‌گرایی در کشور و بیان اینکه در گذشته سطح توقعات خانواده‌ها بسیار پایین بوده ولی متأسفانه امروزه بر مدار تجمل گرایی می‌چرخد و تا مادامی که این روند تغییر نکند، جمعیت کشور رو به جوانی حرکت نمی‌کند، تصریح کرد: اشاعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی باید در اولویت متولیان در بخش‌های مختلف قرار گیرد. استکبار سعی دارد از طریق جنگ‌روانی و تکنولوژی فرهنگ غربی را در جامعه غالب کند ولی همواره ناموفق بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه