دپو ۱۲ تن چوب‌ قاچاق در آستانه‌‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ۱۲ تن چوب جنگلی قاچاق در یکی از روستا‌های این شهرستان کشف شد.

دپو ۱۲ تن چوب‌ قاچاق در آستانه‌‌اشرفیه

به گزارش هشت‌دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه به تشدید اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامی به منظور مقابله با قاچاقچیان چوب اشاره و اظهار کرد: حفاظت از جنگل‌ به عنوان یکی از مواهب الهی و تاثیر بسزای آن در سلامت محیط زیست یک وظیفه همگانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی چوب­ جنگلی قاچاق در یکی از روستاها‌ی شهرستان آستانه‌‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و طی هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به مکان مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور” به کشف ۱۲ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا در بازدید از این محل خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۸۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل چوب‌ها به اداره منابع طبیعی بیان کرد: در این راستا متهم ۳۶ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان با اعلام اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی ضرر جبران‌ناپذیری را به محیط زیست وارد می‌کند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه