پلمب محل فروش لوازم آرایشی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از کشف ۱۹۵ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی و پلمب این مغازه خبر داد.

پلمب محل فروش لوازم آرایشی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه بیان اینکه قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی ارتباط مستقیمی با سلامت افراد جامعه دارد، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش لوازم آرایشی قاچاق در یک واحد صنفی در شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی لازم و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان شبکه بهداشت به مکان مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ “سیدمهدی نجفی‌پور” از کشف ۱۹۵ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در بازرسی از این مغازه خبر داد و گفت: متصدی ۳۵ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۵۸ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال برآورد کردند، افزود: واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: مردم نیز می‌توانند به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه